کد خبر: ۴۷۵۲۳۰
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰

معجزه انار در تصفیه خون و سلامت قلب+ اینفوگرافی

انار یکی از میوه های پاییزی پرخاصیت است که خواص زیادی به خصوص در تصفیه خون و بهبود سلامت قلب دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
 انار یکی از میوه های خوشمزه و پرطرفدار فصل پاییز است که فواید زیادی برای بدن دارد، این میوه پر خاصیت يك تصفيه‌كننده خون بوده و براي سلامت كبد بسيار مفید است و مطالعات متعددی نشان داده است كه عادت به خوردن اين ميوه مانع تشكيل پلاك‌های دندانی و بروز پوسيدگی دندان می شود.

این میوه افزون بر خاصیت تصفیه کنندگی خون در خفظ سلات قلب و پیشگیری از ابتلا به بیمای های قلبی بسیار موثر است، انار احتمال ابتلا به بيماری های قلبی را با كاهش فشارخون، جلوگيری از اكسيد شدن LDL و تشكيل پلاك در ديواره عروق پايين  می آورد که در نتیجه ريسك ابتلا به گرفتگی عروق كم می ش
به گزارش باشگاه خبرنگاران؛انار غني از آنتي اكسيدان‌های قوی است و به دلیل وجود یک ماده مفید در ان خاصیت ضد سرطانی دارد که رشد تومورهای سرطانی را كند می سازد.

انار براي سلامتي قلب‌وعروق، جلوگيري از تصلب شريان‌ها و سكته‌ها، جلوگيري از پيري زودرس و آلزایمر و پيشگيري از سرطان‌ها به‌ويژه سرطان پروستات مفيد است

آب انار خاصيت ميكروب‌كشي و ضذعفوني‌كنندگي دارد. يك انار معمولي 40‌درصد نياز روزانه بدن به ويتامين C را تامين مي‌كند و  منبع خوبي از اسيدفوليك، پتاسيم و آهن است.

انار تشكيل پلاك عروق را تا 30‌درصد كاهش مي‌دهد و عطش را برطرف می کندو خنك‌كننده بوده و برای درمان اسهال، آرتريت، زردی و بواسير مفيد است.
معجزه انار در تصفیه خون و سلامت قلب+ اینفوگرافی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین