کد خبر: ۴۷۵۴۳۶
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳

برخوردهای سلیقه‌ای نباید با دانشجویان صورت بگیرد/عنوانی به اسم ستاره دار ندارم

سرپرست وزارت علوم بر لزوم استفاده همه افراد از ظرفیت‌ها در کشور تاکید و گفت: معتقدیم نباید با دانشجویان برخوردهای سلیقه‌ای صورت بگیرد.
آفتاب‌‌نیوز :
سیدضیا هاشمی درباره گفته یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر اینکه دانشجویان ستاره‌دار با مجوز سرپرست وزارت علوم در دانشگاه‌ها ثبت‌نام شده‌اند، گفت: ما عنوانی با این تعبیر نداریم و دانشجویانی که مسیر قانونی را طی می‌کنند حقشان است که از ظرفیت‌ها استفاده کنند.

سرپرست وزارت علوم تصریح کرد: مبنای عملکرد ما همواره قوانین موجود، که همان مصوبات مجلس شورای اسلامی و شورای عالی انقلاب فرهنگی است  که باید رعایت شود. همواره ما بر روی این مطلب تاکید داریم که از برخوردهای سلیقه‌ای باید پرهیز شود.

وی درباره خواسته تشکل‌های دانشجویی مبنی بر برگزاری نشستی با سرپرست وزارت علوم پیش از بازگشایی دانشگاه‌ها اظهار کرد:‌ مسئولان وزارت علوم به طور مرتب با تشکل‌های دانشجویی دیدار دارند. من هم نامه را دیده‌ام و در برنامه‌ام گذاشته‌ام. تشکل‌های مختلفی علاقه‌مند به این دیدارها و گفت‌وگوها هستند که نتایج خوبی هم دارد.

هاشمی خاطر نشان کرد: این گفت وگوها ارزشمند است و عزیزان دانشجو در آن نظرات و تحلیل های خود را بیان می کنند.

 سرپرست وزارت علوم درباره شرکت دانشجویان در کرسی‌های آزاد اندیشی و حفظ و امنیت آنان نیز عنوان کرد: کرسی‌های آزاد اندیشی به طور مرتب تشکیل شده و همیشه توصیه ما بر آن است که آن تقویت شود.

 وی تاکید کرد: مصوبات شورای عالی فرهنگی کلیت خوبی برای این کرسی‌ها در نظر گرفته و ما نیز همواره تأکید داریم که در قالب ضوابط موجود برگزار شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین