کد خبر: ۴۷۶۰۹۴
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸

نجات معجزه‌آسای یک کودک 7 ساله از دست گرگ‌ها

دو ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان نیمه‌های شب حین گشت زنی در بیابان‌های اطراف شهرستان کودک هفت ساله‌ای که از دست گرگ‌ها در حال فرار بود را نجات و به خانواده‌اش تحویل دادند.
آفتاب‌‌نیوز : سرهنگ حسن یاردوستی، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اعلام این مطلب اظهار کرد: ماموران واحد گشت این فرماندهی واقع در منطقه شرق اصفهان حین گشت زنی در نیمه‌های شب گذشته در بیابان‌های اطراف شهرستان ناگهان متوجه صدای عجیب چند گرگ می‌شوند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، وی ادامه داد: ماموران بلافاصله به سمت صدا حرکت کرده که در مسیر با پسر بچه‌ای گریان که در حال فرار از دست گرگ‌ها بود مواجه می‌شوند. ماموران این کودک را با خودرو به منطقه مسکونی انتقال داده و در پرس و جو هویت آن را مشخص و وی را به صورت سالم تحویل خانواده‌اش می‌دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در تشریح این حادثه گفت: پدر این کودک به منظور آبیاری مزارع کودک 7 ساله‌اش را با خود به زمین کشاورزی برده و به علت خوابیدن کودک او را در اتاقک نگهبانی خوابانده و خود مشغول کار در زمین می‌شود.

یاردوستی ادامه داد: کودک خردسال پس از ساعاتی از خواب بیدار و از اتاقک بیرون می‌رود و پس از اینکه خود را تنها می‌بیند، گریه کنان مسیر یک کیلومتری را در بیابان‌های اطراف به دنبال پدرش می‌گردد و سرانجام مفقود شده و اسیر گرگ‌ها می‌شود که سرانجام ماموران پلیس به صورت معجزه آسایی با شنیدن صدای عجیب گرگ‌ها کودک را پیدا و از مرگ حتمی نجات می‌دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین