کد خبر: ۴۷۷۳۰
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۸۵ - ۱۸:۴۶
پزتقال 2 ايران صفر

ايران در بهت فرو رفت

آفتاب‌‌نیوز :
اكنون تهران ساكت است. همه در بهت وداع زود هنگام تيم ملي فوتبال ايران از جام جهاني هجدهم هستند. تعويض نا بجاي علي كريمي يك بار ديگر به ما يادآور شد كه مربي ما جهاني نمي انديشد. كريمي در اولين روزهايي كه تيم ملي به آلمان رفت در گفتگويي با يكي از شبكه هاي خبري اعلام كرد: " ايران نياز به يك مربي در سطح جهاني دارد و برانكو جهاني نيست." اكنون آنگولا اميدوارتر از پيش شد و تلاش مي كند در بازي مقابل ايران به برد پر گلي دست يابد. 

گزارش تصويري از تماشاگران بازي ايران - پرتقال

گزارش بازي
گل‌هاي تيم پرتغال را "دكو" در دقيقه ‪ ۶۲‬و "كريستيانو رونالدو" در دقيقه ‪ ۸۰‬از روي نقطه پنالتي به ثمر رساندند.

فريدون زندي ، رسول خطيبي و سهراب بختياري زاده به‌ترتيب به جاي" علي كريمي ، مهرزاد معدنچي و يحيي گل محمدي" براي تيم ايران در نيمه دوم به بازي فرا خوانده شدند.

جواد نكونام ، مهرزاد معدنچي ، حسين كعبي و يحيي گل محمدي از تيم ايران و پائولتا، دكو و كاستينيا از تيم پرتغال در اين مسابقه كارت زرد دريافت كردند.

تيم ايران در ديدار اول خود در مقابل مكزيك با نتيجه سه بر يك بازي را واگذار كرده بود و پرتغال هم با نتيجه يك بر صفر برابر آنگولا پيروز شده بود.

در اين گروه هم‌اكنون پس از انجام دو بازي ، تيم ملي پرتغال با كسب دو پيروزي و شش امتياز در صدر ايستاده و صعود خود را به مرحله دوم مسجل كرده‌است
 

گزارش تصويري: آخرين تمرين ايران

تيم‌هاي مكزيك با ‪ ۴‬امتياز ، آنگولا با يك امتياز و ايران بدون امتياز در رده‌هاي دوم تا چهارم اين گروه قرار دارند.

تيم ملي فوتبال ايران در سومين ديدار خود در اين رقابت‌ها و در ديداري تشريفاتي روز چهارشنبه هفته جاري در ورزشگاه شهر لايپزيگ در ساعت ‪۲۲/۳۰‬ دقيقه به وقت تهران به مصاف تيم آنگولا مي‌رود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین