کد خبر: ۴۷۸۰۲۷
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹

صادقی دومین طلایی کشتی آزاد ایران در بازی‌های ترکمنستان

نماینده وزن ۶۱ کیلوگرم ایران دومین مدال طلای کشتی آزاد ایران در بازی‌های داخل سالن آسیا را بر گردن آویخت.
آفتاب‌‌نیوز :
در جریان رقابت‌های چهار وزن دوم کشتی آزاد بازی های داخل سالن آسیا در عشق آباد ترکمنستان، ایمان صادقی نماینده وزن ۶۱ کیلوگرم ایران در دیدار نهایی به مصاف سپرمیرات میرادوف از ترکمنستان رفت و در پایان با نتیجه ۱۱ بر صفر به برتری رسید و دومین مدال طلای کشتی آزاد ایران در این رقابت ها را بر گردن آویخت.

صادقی پیش از این در دور اول مقابل ساندیپ تومار قهرمان آسیا از هند با نتیجه‌ چهار بر دو به برتری رسید. وی در دومین مبارزه برابر رستم رمضان اف از تاجیکستان به برتری رسید.صادقی در دیدار نیمه نهایی نیز تیمور آیتاکولوف از قزاقستان را با نتیجه‌ هفت بر دو شکست داد و راهی فینال شد.

به‌ گزارش ‌ایسنا،  در ادامه این رقابت ها و تا دقایقی دیگر عزت الله اکبری نماینده وزن ۸۶ کیلوگرم ایران برای کسب مدال طلا به روی تشک می‌رود و سعید داداشپور در وزن ۷۰  و یدالله محبی در سنگین وزن نیز برای کسب مدال برنز به مصاف حریفانشان می‌روند.

به‌ گزارش ‌ایسنا،  در جریان رقابت‌های چهار وزن نخست که دیروز (یکشنبه) برگزار شد، مجتبی گلیج در وزن ۹۷ کیلوگرم صاحب مدال طلا شد، حسین الیاسی در وزن ۷۴ کیلوگرم به مدال نقره رسید و نادر حاج آقا نیا در ۵۷ و فرزاد عموزاد خلیلی در ۶۵ کیلوگرم نیز به مدال برنز رسیدند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین