کد خبر: ۴۷۹۰۰۴
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۸

اتلتیکومادرید حریف لگانس نشد

اتلتیکومادرید با تساوی برابر لگانس جایگاه دوم را از دست داد و با یک امتیاز کمتر از سویا به رتبه سوم سقوط کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
اتلتیکومادرید شنبه شب در هفته هفتم لالیگا به مصاف لگانس رفت که این دیدار بدون گل به پایان رسید.

در شروع نیمه اول اتلتیکو فرصت داشت دروازه میزبان را باز کند اما توپ لوسیانو ویتو را دروازه بان دفع کرد و توپ برگشتی را نیز بازیکنان تیم مادریدی به بیرون زدند. شاگردان دیگو پابلو سیمئونه در دقایق نخست بازی به دنبال باز کردن دروازه حریف بودند اما زمانی که در رسیدن به آن ناکام ماندند بازی‌شان افت کرد. حمله های اتلتیکو بی ثمر بود. لگانس نیز چند موقعیت گلزنی داشت اما نتوانست دروازه اتلتیکو را باز کند و ۴۵ دقیقه اول بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم لگانس در ۲۵ دقیقه ابتدایی بازی بهتری به نمایش گذاشت و توانست دو بار دروازه قرمز و سفیدپوشان را تهدید کند اما درخشش یان اوبلاک مانع از گلزنی شان شد. مهمان پس از تعویض هایش و بیرون رفتن ویتو، آنتوان گریزمان و آنخل کورئا بازی بهتری به نمایش گذاشت. ضربه سر دیگو گودین با مهار دروازه بان لگانس همراه شد و ادامه حمله های اتلتیکو بی نتیجه ماند. اوبلاک باز هم در دقیقه ۸۸ درخشید و اجازه نداد دروازه‌شان باز شود. در دقایق پایانی نیز توپی از خط دروازه ها رد نشد تا امتیاز ها تقسیم شود. اتتلتیکو با این تساوی ۱۵ امتیازی شد و با یک پله سقوط در رتبه سوم قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، در دیگر بازی‌های امروز سویا با دو گل مالاگا را شکست و به جایگاه دوم صعود کرد. دپورتیوو لاکرونیا دو بر یک ختافه را شکست داد و آلاوس دو بر صفر برابر لوانته پیروز شد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین