کد خبر: ۴۷۹۳۶۵
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۱

وزیر کشور: مذاکره با عراق برای افزودن ٢ مرز جدید خسروی و دهلران برای زائران

وزیر کشور اعلام کرد: ان‌شاءالله هم از مرزهای چذابه، شلمچه، مهران و هم از مرزهای خسروی و دهلران بتوانیم زائرانمان را عبور دهیم؛ دولت در این راستا آمادگی کامل را دارد و استانهای مرزی تلاششان را انجام دادند و ما تجریه ٤ سال گذشته هم داریم که این موضوع می تواند در بهبود وضعیت امسال موثر باشد.
آفتاب‌‌نیوز :
عبدالرضا رحمانی فضلی در بدو ورود به استان ایلام در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس تغییراتی که در بین استانداران آغاز شده امروز طی مراسمی شاهد معارفه استاندار جدید استان ایلام خواهیم بود.

وی درباره تمهیدات اندیشیده شده در برگزاری مراسم بزرگ اربعین حسینی گفت: تلاشهایی در حوزه زیرساخت ها و پشتیبانی و ایجاد مرزهای جدید به جهت سهولت در انتقال زائران از سال گذشته در دست پیگیری بوده است.

 وزیر کشور با اشاره به مذاکرات انجام شده با دولت عراق برای ایجاد مرزهای جدید، گفت: در این مذاکرات ایجاد دو مرز دهلران و خسروی را مرتب مطرح کردیم و انها تا کنون با این موضوع موافقت کردند و ایجاد شرایط لازم برای اتخاذ تصمیم نهایی مهم و مرثر است لذا ما امادگی لازم را داریم و هر کمکی نیاز باشد از طریق استانهای همجوار انجام خواهیم داد.

 رحمانی فضلی گفت: انشالله هم از مرزهای چذابه، شلمچه، مهران و هم از مرزهای خسروی و دهلران بتوانیم زائرانمان را عبور دهیم؛ دولت در این راستا آمادگی کامل را دارد و استانهای مرزی تلاششان را انجام دادند و ما تجریه ٤ سال گذشته هم داریم که این موضوع می تواند در بهبود وضعیت سال جاری موثر باشد.

به گزارش ایسنا، وزیر کشور همچنین با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام دیدار کرد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین