کد خبر: ۴۷۹۷۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲

توضیح دادستان ارومیه درباره پرونده قتل جوان 19 ساله توسط دوستانش

دادستان عمومی و انقلاب ارومیه از دستگیری چهار نفر در مهاباد به اتهام قتل یک جوان 19 ساله خبر داد و گفت: تحقیقات مقدماتی در خصوص انگیزه انجام این عمل مجرمانه ادامه دارد.
آفتاب‌‌نیوز : مصطفی حبیبی دادستان ارومیه با اعلام این خبر گفت: پس از اعلام گزارش وقوع یک فقره قتل جوان 19 ساله در محدوده خارج از شهر مهاباد در تاریخ سوم مهر ماه، متهمان به قتل در اسرع وقت توسط ماموران نیروی انتظامی دستگیر و با تشکیل پرونده در بازپرسی مهاباد، تحقیقات درباره علل و انگیزه های این جنایت آغاز شده و ادامه دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور، دادستان ارومیه با اشاره به اینکه انگیزه ارتکاب این جنایت هنوز مشخص نیست افزود: طبق گزارش‌های اولیه، افراد دستگیر شده از دوستان مقتول بوده‌اند که او را به طرز فجیعی به قتل رسانده و حتی با جنازه مقتول عکس سلفی هم گرفته‌اند.

حبیبی تاکید کرد: پس از وقوع این قتل، عکس هایی مربوط به آن در فضای مجازی منتشر و موجب نگرانی و تشویش مردم شد که با اقدام به موقع در دستگیری عاملان جنایت آرامش به مردم بازگشت؛ لذا از همه مردم عزیز تقاضا داریم نسبت به منتشر کردن و دست به دست کردن چنین عکس ها و مطالبی که موجب نگرانی و یا تشویش اذهان می شود، خودداری کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۲
0
1
جناب آقاي حبيبي از زحمات به موقع دستگاه ذيربط و نيروهاي امنيتي تشكر مي كنيم اما ...
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین