کد خبر: ۴۸۰۷۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴

واکنش اسنپ به یک خبر

اسنپ مدتی قبل با متهم پرونده به دلیل برخورد و ظاهر نامناسب، قطع همکاری نموده اما این شخص با سوءاستفاده و ارائه مدارك شخصی دیگر، توانسته مجدداً و این بار با هویت شخصی جدید به سامانه اسنپ دسترسی پیدا کند.
آفتاب‌‌نیوز :
در پی انتشار خبری در پایگاه خبري آفتاب‌نیوز، با عنوان «گفتگو با رانندهاي که زن جوان را به جاي فرودگاه مهرآباد به بیابان برد»، اسنپ در جوابیه‌ای که برای این پایگاه خبری ارسال کرده، ضمن ابراز تأسف از این حادثه، نوشته است: به اذعان مقامات محترم پلیس، اقدامات به موقع و همکاری اسنپ در این زمینه موجب بازداشت هرچه سریع‌تر متهم، شده است.

به گزارش آفتاب‌نیوز، در ادامه جوابیه اسنپ آمده است: در روزهای گذشته، در برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی اخباری مبنی بر رسیدگی به ادعای مورد آزار قرار گرفتن یکی از کاربران مسافر این شرکت منتشر شده است. اسنپ ضمن ابراز تأسف از این خبر ناگوار، خود را ملزم به ارائه توضیحاتی به شهروندان عزیز و خانواده بزرگ اسنپ می‌داند: متهم پرونده در زمان وقوع حادثه، کاربر راننده فعال در سامانه اسنپ نبوده است. با این وجود اسنپ پس از اطلاع از شروع رسیدگی به ادعای فوق و از ابتدای امر، همراه با مقام محترم رسیدگی‌کننده و به صورت داوطلبانه، به قصد تسریع روند دستگیری متهم اقدام کرده است. به اذعان مقامات محترم پلیس، اقدامات به موقع و همکاری اسنپ در این زمینه موجب بازداشت هرچه سریع‌تر متهم، شده است. با دستگیری این فرد، این پرونده همچنان مفتوح بوده و از سوی مقامات مسئول در حال بررسی بیشتر جهت روشن شدن ابعاد و زوایای آن است.
از سوی دیگر، اسنپ مدتی قبل با متهم پرونده به دلیل برخورد و ظاهر نامناسب، قطع همکاری نموده اما این شخص با سوءاستفاده و ارائه مدارك شخصی دیگر، توانسته مجدداً و این بار با هویت شخصی جدید به سامانه اسنپ دسترسی پیدا کند.
اسنپ در سه سال گذشته، بیش از ۱۰۰ میلیون سفر را در صحت و امنیت کامل به انجام رسانده است. با این حال این شرکت نسبت به هرگونه اتفاق ناگوار احتمالی حساسیت داشته و به دقت آن را بررسی و برای جلوگیری از تکرار آن تلاش می‌کند. اسنپ عقیده دارد که حتی یک اتفاق ناگوار، می‌تواند باعث از بین رفتن آرامش جامعه و کاربران محترم گردد. همانگونه که این مهم را از ابتدای شکل‌گیری اسنپ به عنوان اصلی اساسی برای پویایی خود و همگام بودن با نیاز شهروندان جامعه، در نظر داشته است.

امنیت و رضایت کاربران مسافر، از اولویتهای اصلی اسنپ هستند. در همین راستا سامانه اسنپ از ابتدای فعالیت خود، اقدام به بررسی سوابق و سوء پیشینه داوطلبان کار در این مجموعه پرداخته است. از سوی دیگر حساسیت و نگاه مسئولانه اسنپ در گزینش افراد و ارزیابی مستمر آنها، باعث شده تا جامعه نزدیک به ۱۵۰ هزار نفری کاربران راننده اسنپ، جمعی از معتمدترین، دلسوزترین و مسئولترین افراد جامعه باشند.

اسنپ به عنوان بزرگترین سامانه حمل و نقل هوشمند کشور شفافیت و رعایت اصول اخلاقی حرفه‌ای را در صدر اصول کاری خود قرار داده و از تمامی شهروندان درخواست می‌نماید تا با آسودگی خاطر، از خدمات حمل و نقل هوشمند که موجبات رشد اقتصادی و رفاهی هر چه بیشتر جامعه را فراهم می‌کند، استفاده نمایند و با انتقال نظرات و پیشنهادات خود زمینه‌ساز ارتقای این خدمات باشند. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
نیلو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۶
0
0
راننده مجرم گفته خود مسول استخدام اسنپ راهنمایش کرده با مدارک دیگری ثبت نام کند چرا بیخودی میگویید در استخدام رانندگان نهایت دقت میشود
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین