کد خبر: ۴۸۱۲۶۹
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰

استفاده تروریست‌های تکفیری از عوامل شیمیایی/ لزوم آموزش پزشکان برای مقابله با جنگ‌های نوین

سردار عراقی‌زاده با اشاره به جنایات داعش و گرو‌های تروریستی در عراق و سوریه گفت: در چند ماه گذشته چندین نوبت تروریست‌های تکفیری ازعوامل شیمیایی استفاده کردند، چه تضمینی وجود دارد که این حملات در مرز‌های ما انجام نشود، پزشکان و پرستاران ما باید آموزش لازم برای مقابله با جنگ‌های نوین و بیولوژیک را ببینند.
آفتاب‌‌نیوز : سردار عراقی‌زاده معاون بهداشت و درمان ستاد کل نیرو‌های مسلح در هفتتمین همایش بهداست و درمان نیرو‌های مسلح گفت: اولین نکته‌ای که باید در نیرو‌های مسلح به آن توجه کنیم رضایتمندی مراجعه کنندگان به بیمارستان‌های نیرو‌های مسلح است. هیچ بیماری نباید به بیمارستان‌های ما مراجعه کند و ناراضی بیرون برود.

به گزارش میزان، وی افزود: موضوع بسیار مهم دیگر توجه به طب رزمی است، فلسفه وجودی بهداشت و درمان نیرو‌های مسلح همین است بویژه در مرزها، استدعای من این است به این مناطق در بعد خدمات درمانی و بهداشتی توجه ویژه‌ای شود.

سردار عراقی‌زاده با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد مقاومتی گفت: ما در حوزه سلامت اگر بخواهیم اقتصاد مقاومتی را تعریف کنیم، تعریفی بهتر از پیشگیری از بیماری‌ها پیدا نمی‌کنیم، زیرا هزینه پیشگیری یک دهم درمان است.

وی ادامه داد: همه بیمارستان‌ها در حال گسترش است بیمارستان‌های نیرو‌های مسلح باید مجهز به تخت‌های تروما، مسمومیت و درمان جنگ‌های ویژه باشد این موضوع در ابلاغیات قرارگاه خاتم هم بوده است.

سردار عراقی‌زاده با اشاره به جنایات داعش و گرو‌های تروریستی در عراق و سوریه گفت: در چند ماه گذشته چندین نوبت تروریست‌های تکفیری ازعوامل شیمیایی استفاده کردند، چه تضمینی وجود دارد که این حملات در مرز‌های ما انجام نشود، پزشکان وپرستاران ما باید آموزش لازم برای مقاله با جنگ‌های نوین و بیولوژیک را ببینند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین