کد خبر: ۴۸۲۷۱۹
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴

ارزش بیت‌کوین به ۵۸۰۰ دلار رسید/ هشدار برای معامله با بیت‌کوین

طی معاملات بازارهای جهانی ارزهای مجازی، ارزش بیت‌کوین با بازگشت به محدوده ۵۸۰۰ دلار رکورد جدیدی را ثبت کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
طی روزهای گذشته ارزش ارز مجازی بیت‌کوین با رسیدن به رقم 5800 دلار رکورد جدیدی را ثبت کرد.

به گزارش آفتاب‌نیوز به نقل از راشاتودی، البته پس از رسیدن به این رقم ارزش بیت‌کوین کمی کاهش یافت و در محدوده 5600 تا 5700 دلار قرار گرفت که البته این رقم‌ها نیز به بیشنیه خود نزدیک است.

در حال حاضر ارزش کل بیت‌کوین‌های موجود در بازار ارز 97 میلیارد دلار ارزیابی می‌شود و اگر بیت‌کوین را یک شرکت در نظر می‌گرفتیم ارزش آن هم‌اکنون از ارزش بسیاری ار شرکت‌های بین‌المللی بزرگ بیشتر بود.

در این صورت بیت‌کوین هفتاد و هفتمین شرکت بزرگ از نظر ارزش در جهان لقب می‌گرفت که از مؤسسات مالی و شرکت‌هایی نظیر بایر، گلدمن ساکس، نایک و میتسوبیشی بیشتر بود.

به طور کلی هم‌اکنون ارزش بیت‌کوین نسبت به زمان مشابه سال قبل 480 درصد رشد کرده است. یکی از دلایل افزایش قیمت بیت‌کوین در بازار احتمال تحدیدنظر چین در موضع خود در قبال بیت‌کوین در نتیجه مذاکراتی است که روبه‌انجام است.

پیشتر بانک مرکزی چین هرگونه نقل و انتقال بیت‌کوین در این کشور را ممنوع اعلام کرده بود.
برخی از سرمایه‌گذاران معتقدند ارزش بیت‌کوین در آینده نه چندان دور 6500 دلار افزایش خواهد یافت. برخی از آنها معتقدند حتی بانک‌های بزرگ بین‌المللی نظیر گلدمن ساکس نیز به دنبال شروع مبادله بیت‌کوین هستند.

به گزارش فارس، مایک نووگراتز کارشناس مؤسسه گلکسی اینوستمنت پارت‌نرز در مصاحبه‌ اخیری که با شبکه CNBC آمریکا انجام داده پیش‌بینی کرد ارزش یک بیت‌کوین به زودی به 10 هزار دلار خواهد رسید.

اما وی یک هشدار هم داد، نووگراتز گفت: یادمان باشد حباب قیمتی همواره برای چیزهایی اتفاق می‌افتد که زندگی ما را به صورت بنیادی تغییر می‌دهند.

وی هشدار داد احتمالاً بیت‌کوین بزرگ‌ترین حباب تاریخ معاصر جهان را رقم بزند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین