کد خبر: ۴۸۳۸۰۲
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۶

توضیحات سخنگوی ناجا درباره سفر اربعین

سخنگوی نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه زائران اربعین حسینی از هم اکنون مقدمات سفر را فراهم کنند، گفت: برخورداری از گذرنامه معتبر حداقل با شش ماه اعتبار شرط لازم برای خروج از کشور و شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین است.
آفتاب‌‌نیوز : سردار سعید منتظرالمهدی افزود: همکاران من در پلیس گذرنامه همه روزه از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه تا ۲۰ شب پاسخگوی مردم هستند و در دفاتر پلیس +۱۰ نیز از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ نسبت به تحویل مدارک و صدور گذرنامه در کمترین زمان ممکن اقدام می‌کند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی پلیس؛ معاون اجتماعی نیروی انتظامی با بیان اینکه اخذ ویزا از جمله شروط لازم برای ورود به کشورعراق است گفت: در تهران در دفتر سفارتخانه عراق در میدان ولیعصر(عج) و چهار آژانس دیگر و در ۱۲ استان دیگر، ویزا و روادید صادر می شود.

منتظرالمهدی خاطرنشان کرد: صدور ویزا، مبلغ و فرایند آن برعهده سفارتخانه عراق و وزارت امورخارجه است. در واقع پلیس هیچگونه دخل و تصرفی در آن ندارد. امکان صدور ویزا به صورت انفرادی و گروهی وجود دارد که توصیه پلیس، اخذ ویزای انفرادی است.

وی افزود: در حال حاضر، مرزهای مهران، چزابه و شلمچه فعال هستند و زائران ایرانی می توانند از هر کدام از مرزها تردد کنند، اتباع بیگانه و خارجی صرفاً از مرز شلمچه اجازه خروج دارند.

سخنگوی نیروی انتظامی در پایان گفت: همکاران من در پلیس امنیت در کنسولگری های ایران در شهرهای نجف، بغداد و کربلا برای تسریع در صدور اسناد مفقودی عبوری در خدمت زائران خواهند بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین