کد خبر: ۴۸۶۳۰۲
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۲

قلعه‌نویی: بازی به من نچسبید/می‌خواهیم در جمع سه تیم برتر لیگ باشیم

سرمربی ذوب آهن می‌گوید دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی، کیفیت کمی داشته است.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایسنا، پس از تساوی بدون گل تراکتورسازی و ذوب آهن، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: مساوی نتیجه خوبی برای هر دو تیم بود. سه مشکل وجود داشت؛ یکی شرایط جوی بود که باعث شد بازی کیفیت لازم را نداشته باشد اما مالکیت توپ ۶۵ بر ۳۵ به نفع ما بود. امروز روز خوب ساختار دفاعی و دروازه‌بان تراکتورسازی بود. در این شرایط آب و هوایی توانستیم ۹ موقعیت گلزنی ایجاد کنیم و حتی یک بار توپ‌مان به دیرک دروازه خورد. در مجموع بازی کیفتی خوبی نداشت.

او ادامه داد: تراکتورسازی موقعیت خاصی نداشت. وقتی باد اینچنین در حال وزیدن است، بازی کیفیت لازم را پیدا نمی‌کند. از تساوی راضی نیستم چون به درد هر دو تیم نخورد. چون ما ۹ موقعیت گلزنی داشتیم، از این تساوی راضی نیستیم. شاید تراکتورسازی از تساوی راضی باشد.

سرمربی ذوب‌آهن گفت: ما در همه بازی‌های خارج از خانه دو، سه گل به ثمر رساندیم. هیچ گاه به دنبال انجام فوتبال تدافعی نیستم و همیشه تیم‌هایم را برای کسب پیروزی وارد میدان می‌کنم. حسینی همه را دریبل کرد و در سه قدم گل نزد. این موضوع بی‌دقتی بازیکنان را نشان می‌دهد. امروز تراکتورسازی در خط دفاعی کم اشتباه‌تر ظاهر شد و گروسیان هم در چند صحنه واکنش‌های خوبی داشت.

قلعه‌نویی افزود: در جایی که باد می‌وزد، بازیکن قوی با ضعیف فرقی ندارد. در همه شهرها جهت باد مشخص است اما در تبریز باد چرخشی است و این‌گونه نیست که وزش باد باعث شود باد در هر نیمه به نفع یک تیم باشد. اگر شرایط آب و هوایی خوب بود، در برنامه‌مان داشتیم که از احسان پهلوان به مدت ۳۰ دقیقه استفاده کنیم اما شرایط جوی این اجازه را به ما نداد. در تبریز مقابل هوادران پر شور تراکتورسازی بازی کردن سخت است اما واقعیت این است بازی به من نچسبید.

او خاطرنشان کرد: تراکتورسازی در دقایق پایانی از روی ضد حمله‌ها دو موقعیت به دست آورد.

قلعه‌نویی درباره کیفیت چمن ورزشگاه اظهار کرد: چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) نسبت به شهرهای دیگر در وضعیت خوبی قرار دارد. امروز باد روی روند بازی تاثیرگذار بود. هیچ صحنه‌ای را به یاد ندارم که رشید مظاهری واکنش نشان دهد. در مجموع تراکتورسازی موقعیت خاصی نداشت. ما از GPS  در بازی‌ها استفاده می‌کنیم و همه شاخصه‌های بازیکنان را زیر نظر داریم. هر بازی را تا ۴۸ ساعت آنالیز می‌کنیم. امروز جوانان خوب تراکتورسازی و بازیکنان خوب ما پرتلاش ظاهر شدند.

سرمربی ذوب آهن درباره این که فکر می‌کند جایگاه واقعی تیمش کجاست؟ گفت: ما امروز علی حمام و ایمان موسوی را وارد میدان کردیم و در نیمه دوم به دنبال سه امتیاز بودیم. اگر خدا بخواهد به دنبال حضور در جمع سه تیم برتر لیگ هستیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین