کد خبر: ۴۸۶۴۸۹
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا خبر داد

عبور 600 هزار زائر از مرزهای زمینی و هوایی عراق تا روز گذشته

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا و فرمانده قرارگاه اربعین نیروهای مسلح و ناجا در جلسه قرارگاه مقدم اربعین در ستاد انتظامی مهران،گفت: مهمترین اولویت پلیس در پایانه‌های مرزی جلوگیری از ازدحام و تجمع زائران است.
آفتاب‌‌نیوز : سردار «محسن فتحی‌زاده» در دومین جلسه قرارگاه مقدم اربعین که معاونان و روسای پلیس‌های تخصصی ناجا حضور داشتند، اظهار کرد: مدیریت جمعیت و جلوگیری از ازدحام و تجمع در پایانه‌های مرزی مهمترین اولویت و برنامه پلیس در روزهای آینده بوده و باید نقاط قوت تقویت و نقاط ضعف در اسرع وقت مرتفع و حل شوند .

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به صدور بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار روادید برای سفر اربعین در سراسر کشور، تصریح کرد: تا روز گذشته تعداد ۶۰۰ هزار زائر از مرزهای زمینی و هوایی کشور به مقصد عتبات عالیات عبور کردند.

سردار فتحی زاده با تاکید بر اینکه در مهران و شهرهای مرزی به هیچ وجه روادید صادر نخواهد شد، گفت: در روزهای گذشته افرادی بودند که بدون روادید به پایانه مرزی مهران مراجعه کردند که توسط نیروهای مستقر در پایانه به شهرهای خودشان عودت داده شدند .

فرمانده قرارگاه اربعین با بیان اینکه در مدخل ورودی استان ایلام ایستگاه‌های سیار پلیس مستقر شده و از ورود افراد فاقد گذرنامه و روادید جلوگیری خواهند کرد، عنوان کرد: در چند روز آینده از زائران عزیز انتظار داریم که مدیریت سفر داشته و به تدریج جهت عزیمت به سفر معنوی اربعین به پایانه‌های مرزی سه گانه مهران، چذابه و شلمچه مراجعه کنند .

بر اساس اعلام پلیس استان ایلام، جانشین معاون هماهنگ کننده در پایان به زائران حسینی (ع) توصیه کرد: در طول سفر اربعین به هشدارهای پلیسی توجه کرده و هنگام عبور از گیت‌های مشخص شده با ماموران همکاری لازم داشته باشند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین