کد خبر: ۴۸۷۱۶۵
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۵
در نمایشگاه‌های کتاب استانی صورت می‌گیرد؛

صدور کارت شهروندی بانک شهر با تخفیف 50 درصدی به دانش آموزان و دانشجویان

مدیر امور بازاریابی بانک شهر از صدور کارت شهروندی این بانک برای دانش آموزان و دانشجویان با تخفیف 50 درصدی در نمایشگاه‌های کتاب استانی خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
حسین ابوحمزه با اعلام این خبر گفت: در راستای افزایش رضایتمندی اقشار مختلف جامعه از خدمات متنوع این بانک ،کارت شهروندی بانک شهر با تخفیف 50 درصدی به دانشجویان و دانش آموزان در نمایشگاه های کتاب استانی ارایه می‌شود. 

وی با بیان این‌که کارت شهروندی به عنوان بستری امن، سریع، قابل اطمینان و منعطف در راستای ارائه خدمات نوین بانکی و به منظور رفاه عمومی شهروندان طراحی شده ، افزود: مهم‌ترین هدف این کارت، ایجاد اطمینان خاطر برای مشتریان و سرعت بخشیدن به فرآیندهای مالی خرد است.

مدیر امور بازاریابی بانک شهر با با تاکید بر این که خدمات رسانی به بازدیدکنندگان نمایشگاه های کتاب استانی با تمام توان انجام می شود، گفت: هم اکنون به روز ترین و کامل‌ترین خدمات بانکی در نمایشگاه های کتاب استانی به هموطنان ارایه می شود.

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، وی خاطرنشان کرد: توجه به مسئولیت های اجتماعی و به ویژه حمایت از ترویج فرهنگ کتاب خوانی از برنامه های بانک شهر است که با جدیت دنبال می‌شود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین