کد خبر: ۴۸۷۱۹۰
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶

آشنایی آینده سازان کشور با بانک ملی

به مناسبت 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز، بیش از 200 دانش آموز مدرسه دخترانه آیین مهر 2 از منطقه 19 تهران به همراه مسئولان مدرسه از موزه و بخش های مختلف شعبه مرکزی بانک ملی ایران بازدید کردند.
آفتاب‌‌نیوز : در این بازدید که به منظور آشنایی دانش آموزان با بخشی از فعالیت های بانک صورت گرفت، مسئولان اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران ضمن معرفی تاریخچه و قدمت بانک به بیان توضیحاتی در رابطه با اهمیت و جایگاه این موسسه عظیم پولی و مالی در سیستم اقتصادی کشور به عنوان بزرگترین بانک جهان اسلام پرداختند و مباحث پولی و اقتصادی را برای دانش آموزان تشریح کردند.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، همچنین این دانش آموزان از نزدیک در جریان ارایه انواع خدمات بانکی، فرایندها و فعالیت‌های بانک و حرفه بانکداری، چگونگی افتتاح حساب و نقش و جایگاه قرض الحسنه قرار گرفتند و در ادامه با آثار و اشیای موجود در موزه بانک آشنا شدند.

در عین حال با توجه به طرح های آموزشی و سرگرمی بانک ملی ایران درخصوص بانکداری کودک و نوجوان نظیرکانون جوانه ها، روش های عضویت در کانون جوانه ها و معرفی بخش های جذاب و دیدنی آن به اطلاع دانش آموزان رسید.

در پایان این بازدید، مراسمی با حضور دانش آموزان در سالن همایش حافظ بانک ملی ایران برگزار شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین