کد خبر: ۴۸۷۲۶۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸
ادامه رایزنی با رئیس قوه قضاییه درباره حصر

محدودیت‌های موسوی و کروبی در حصر کمتر شده است؟

این گشایش در حصر موسوی و رهنورد پس از سخنان شمخانی دبیر امنیت ملی کشور به وجود آمده است؛ مهدی کروبی نیز این روزها با دو تن از اعضای ارشد حزب خود دیدار کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :
تابش گفت: قدری گشایش‌هایی در رفع محدودیت‌های محصورین شده که این امر مبارکی است. ما امیدوار هستیم و در مجلس شورای محدودیت‌های موسوی و کروبی در حصر کمتر شده است؟اسلامی کارهایی را انجام می‌دهیم.

به گزارش آفتاب‌نیوز به نقل از فرهیختگان، محمدرضا تابش، گفت: خوشبختانه مجموعه اقدامات انجام گرفته بر این بود که گشایش‌های مختصری که مورد استقبال ماست، انجام شود. این که جناب مهندس موسوی در محیط آرام‌تری با خانواده خود ملاقات داشته باشند. قدری محدودیت‌ها از قبل رفع شده واقعیت دارد. این که جناب کروبی بتواند به صورت گسترده‌تر با خانواده ملاقات داشته باشند و دو، سه نفری را بتوانند ببینند. این گشایش‌ها انجام شده است.

نماینده مردم اردکان در ادوار ششم، هفتم، هشتم، نهم و دهم مجلس شورای اسلامی افزود: آقای دوستی از مریدان آقای کروبی است. گشایش‌هایی شده که این امر مبارکی است. ما امیدوار هستیم و در مجلس شورای اسلامی کارهایی را انجام می‌دهیم. هفته آینده ان‌شاءا... ملاقاتی را با ریاست محترم قوه قضائیه خواهیم داشت. البته در این خصوص ملاقاتی با رئیس محترم مجلس شورای اسلامی و رئیس‌جمهور هم داشتیم.

میرحسین موسوی با خواهران خود دیدار کرد

به گزارش آفتاب‌نیوز به نقل از ایسنا، همچنین اخیرا دو خواهر میرحسین موسوی اعلام کرده بودند که روز گذشته توانستند به دیدار موسوی و رهنورد بروند.  به خانواده موسوی اعلام شده است که آن‌ها روز جمعه هم می‌توانند با او و همسرش دیدار کنند.

این گشایش در حصر موسوی و رهنورد پس از سخنان شمخانی دبیر امنیت ملی کشور به وجود آمده است؛ مهدی کروبی نیز این روزها با دو تن از اعضای ارشد حزب خود دیدار کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
1
1
تا ديروز كه بعضي مي گفتند آنان در هتل بسر مي برند و مشغول اسب سواري و آب تني در استخر هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
0
0
برای الحقیراین خبرخیلی خوشحال کننده است چراغ دلم روشن شدالهی همه ی محصورین بیگناه راازادفرماکه این بسی تلخست
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین