کد خبر: ۴۸۷۴۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۵
زینب کریمی:

چهار ساعت در بیمارستان درد کشیدم/ پزشک مرا از روی صندلی بلند کرد و خودش نشست

بازیکن آسیب دیده خیبر خرم آباد بیان کرد: پس از انتقال به بیمارستان امام خمینی چهار ساعت درد کشیدم و حتی پزشک ارتوپد مرا از روی صندلی بلند کرد و خودش نشست!
آفتاب‌‌نیوز :
زینب کریمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آسیب‌دیدگی‌ خود در دیدار دو تیم خیبر خرم آباد و استقلال خوزستان در هفته‌ سوم لیگ برتر فوتبال بانوان، بیان‌ کرد: چهار ساعت در بیمارستان درد کشیدم. از ‌دقیقه 20 بازی بود که دچار آسیب‌دیدگی‌ شدم و نمی‌دانم که بیگدلی چگونه در مصاحبه خود بیان‌ کرده است که من در ‌دقیقه پانزده پس از آسیب‌دیدگی‌ دوباره به بازی ادامه‌ داده‌ام و ‌دقیقه 35 از زمین بیرون آمدم. یک آدم عاقل چگونه می‌تواند با کتف شکسته و در رفته در زمین بازی کند؟ من در کنار زمین درد می کشیدم و ناظر بازی حتی یک نگاه به من نکرد که آیا من درد دارم یا خیر؟

او در پاسخ به این سوال که صحبت‌های ضد و نقیضی از سوی مربی تیم و ناظر بازی بیان‌ شده است، آسیب‌دیدگی‌ شما از کدام دقایق آغاز شد؟ گفت‌: این حرف را چه کسی می زند. می توانید فیلم بازی را از تیم استقلال بگیرید. مگر می‌شود یک بازیکن با کتف شکسته از ‌دقیقه 10 بازی را ادامه‌ دهد و سپس از ‌دقیقه 35 از زمین بیرون برود؟ من تا لحظه پایان نیمه نخست که داور سوت بازی را زد، کنار زمین درد می کشیدم که حتی راننده آمبولانس نزد من آمد و گفت‌ چه کاری می‌توانم انجام دهم تا این گونه داد نزنی و من به او گفتم که هر چه‌ سریع‌تر من را به بیمارستان برسانید و او گفت‌ ناظر بازی این اجازه را نمی‌دهد، چرا که گفته چون خونریزی ندارید، اجازه انتقال به بیمارستان را نداریم. پس از مدتی من با یک پراید شخصی به بیمارستان رفتم.

کریمی در ادامه‌ و در پاسخ به این سوال که بیان‌ شده است که باید آمبولانس جایگزین وجود داشته باشد تا آمبولانس حاضر در ورزشگاه حرکت کند، بیان‌ کرد: این حرف خیلی خنده‌دار است. من در بازی با سنندج نیز یک بار دیگر دچار دررفتگی کتف شده بودم و صادقی ناظر بازی به محض دررفتگی کتف من بازی را به طور کامل تا زمان اعزام من با آمبولانس حاضر در ورزشگاه به بیمارستان قطع کرد.

بازیکن خیبر خرم آباد در باره واکنش سرپرست باشگاه خوزستان که بیان‌ کرد مشکل جدی وجود نداشته، اظهار کرد: آیا در رفتگی کتف مشکل جدی نیست؟ به دلیل این که من از آمادگی بدنی خوبی برخوردار بودم و داد و بیداد نمی کردم جدی نبوده است؟ تنها خواسته من این است که این موضوع پیگیری شود تا این اتفاق برای شخص دیگری رخ ندهد.

کریمی در ادامه‌ درباره روند پیگیری درمان او در بیمارستان نیز، بیان‌ کرد: از ساعت یازده که به بیمارستان امام خمینی (ره) انتقال پیدا کردم تا ساعت چهار به کار من رسیدگی نشد، چرا که من را با آمبولانس به بیمارستان منتقل نکرده بودند. حتی یک صندلی هم به من داده نشد. زمانی که در روی یک صندلی نشسته بودم پزشک اورتوپد نزد من آمد و تصور من این بود که برای جا انداختن کتفم آمده است، اما او مرا از روی صندلی بلند کرد و خودش نشست.

او در ادامه‌ افزود: سرپرست به این حرکت پزشک اعتراض کرد و به او گفت‌ بازیکن من در حال‌ درد کشیدن است و شرایط او را می بینید که او پاسخ داد صندلی جای بیمار نیست.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۵
0
0
آقای دکتر! واقعاٌ خسته نباشید!!!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین