کد خبر: ۴۸۷۵۹۴
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵

کیفیت هوای تهران همچنان ناسالم برای گروه‌های حساس

مدیر واحد پایش و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: بر اساس نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا، وضعیت کیفی هوای پایتخت طی امروز در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است و انتظار می‌رود همراه با احتمال افزایش نسبی غلظت آلاینده‌ها تا فردا شرایط ناسالم کیفی هوا به ویژه برای گروه های حساس دربیشتر مناطق شهر تهران همچنان تداوم داشته باشد. حسین شهبازی در گفت و گو با ایسنا
آفتاب‌‌نیوز : حسین شهبازی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس نتایج پارامترهای هواشناسی پیش‌بینی شده برای ایستگاه مهرآباد با کاهش میزان ناپایداری جوی طی امروز (۱۵ آبان) نسبت به روزهای گذشته تنها طی برخی ساعات وزش باد موثر به بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوبی - جنوب شرقی انتظار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه طی فردا (۱۶ آبان) این شرایط کمابیش ادامه دارد، گفت: در این روز برای برخی ساعات وزش باد موثر از سمت نواحی شمالی پیش‌بینی می‌شود. به تدریج در روز چهارشنبه (۱۷ آبان) بر میزان ناپایداری جوی افزوده می‌شود و وزش باد موثر طی برخی ساعات به ویژه در بعد ازظهر دور از انتظار نیست.

نقشه کیفیت هوای امروز تهران به تفکیک مناطق

شهبازی در پایان با بیان اینکه دما طی دو روز آینده روند افزایشی دارد، تصریح کرد: کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته پایتخت منتهی به ۸ صبح امروز با شاخص ۱۱۵ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت و شاخص هم اکنون نیز ۱۱۶ و در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین