کد خبر: ۴۸۷۶۴۱
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶

ارتش سوریه در حال نزدیک‌ شدن به مرزهای عراق

منابعی نظامی در سوریه امروز (دوشنبه) با اشاره به ادامه پیشروی‌های ارتش سوریه اعلام کردند، ارتش این کشور به شهر بوکمال، آخرین پایگاه گروه تروریستی داعش در جنوب شرق شهر دیرالزور نزدیک شدند.
آفتاب‌‌نیوز : این منابع اظهار داشتند، یگان‌هایی از ارتش سوریه پس از کنترل کامل بر حویجه در نزدیکی غرب شهر بوکمال، موفق به پیشروی در اطراف دیرالزور شدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، منابع یادشده تاکید کردند: ارتش سوریه پس از آنکه در درگیری‌ها با داعش، پیشروی‌های گسترده در شرق ایستگاه دوم در حومه جنوبی دیرالروز داشت، به نزدیکی مرزهای عراق رسیده است.

همچنین فعالان سوری تاکید کردند ارتش سوریه تنها ۳۰ کیلومتر با شهر بوکمال فاصله دارد.

دیده‌بان حقوق بشر سوریه پیشتر گزارش داده بود، در حمله جنگنده‌هایی به روستای الباغوز سوریه در نزدیکی مرز با عراق واقع در منطقه‌ای تحت کنترل داعش شش غیرنظامی کشته شدند.

همچنین علی ایوب،‌ فرمانده کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه در بازدید از دیر الزور و اطراف آن با فرماندهان میدانی و مبارزان دیدار کرد. وی در جریان آخرین تدابیر برای تامین امنیت مناطق آزاد شده قرار گرفت.

از سوی دیگر، معاون وزیر دفاع روسیه اظهار داشت: باید پیشروی به سمت جنوب شرق کشور در طول رود فرات سوریه تکمیل شود این مساله برای تکمیل مبارزه با تروریسم در سوریه ضروری است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین