کد خبر: ۴۸۷۷۵۰
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۰

جهانگیری به سوریه سفر می‌کند

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل خبر داد که اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری اسلامی ایران به زودی به سوریه سفر می کند.
آفتاب‌‌نیوز :
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل خبرداد که اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری اسلامی ایران به زودی به سوریه سفر می کند.

علی اکبر ولایتی این مطلب را در جمع خبرنگاران و در پی دیدار با عماد خمیش نخست وزیر سوریه بیان کرد و افزود، آقای جهانگیری در سفر به دمشق درباره روابط همه جانبه ایران و سوریه در حوزه های مختلف اقتصادی فرهنگی علمی و سیاسی با مقامات سوریه رایزنی خواهد کرد و امید این است که این سفر به نتایج مثبت و عملیاتی منجر شود.

وی با اشاره به روابط بسیار عمیق دو کشور تصریح کرد، با وجود مشکلات عملی ولی تا به حال پیشرفت های خوبی صورت گرفته است که بی شک متکی بر روابط بسیار ریشه دار و عمیق میان تهران و دمشق است و از این جهت ما به آینده بسیار امیدواریم. 

مشاور مقام معظم رهبری دیدار با نخست وزیر سوریه راکاری مثبت ارزیابی و خاطرنشان کرد ، روابط جمهوری اسلامی ایران و سوریه، روابطی راهبردی است و باید در همه بخشها درعمل تجربه شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ ولایتی تصریح کرد، برپایه همین روابط راهبردی همه جانبه تهران و دمشق است که دو کشور توانستند به عنوان حلقه های مهم مقاومت در کنار هم علیه دشمنان دو کشور و منطقه استقامت و مبارزه کنند، خط مقاومتی که از تهران شروع می شود و تا بغداد ، دمشق، بیروت و فلسطین ادامه دارد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین