کد خبر: ۴۸۷۷۷۵
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸

حمایت ٥٩ میلیارد ریالی بانک صادرات از مشاغل خانگی استان اردبیل

​بانک صادرات ایران در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و حمایت از ایجاد مشاغل خانگی و اشتغالزایی در استان اردبیل طی شش ماهه اول سال ١٣٩٦، بالغ بر ٥٩ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه پرداخت کرد.
آفتاب‌‌نیوز : ​بانک صادرات ایران در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و حمایت از ایجاد مشاغل خانگی و اشتغالزایی در استان اردبیل طی شش ماهه اول سال ١٣٩٦، بالغ بر ٥٩ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه پرداخت کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این میزان وام در قالب ٢٣٣ فقره به معرفی شدگان کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی و ٦٧٩ فقره نیز در قالب توسعه مشاغل خانگی پرداخت شد.

علاوه براین در این استان طی مدت مذکور، ٢٢٥ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه به ٢١٣٦ جوان اردبیلی اعطا کرد.

حمایت بانک صادرات ایران از بهسازی و نوسازی مسکن روستایی و خرید و ساخت مسکن خانواده های معظم شهدا و جانبازان نیز طی مدت مذکور در این استان با اعطای ٤٠٣ فقره وام قرض الحسنه به مبلغ ١٥٢ میلیارد و ٣٥٠ میلیون ریال صورت گرفته است. همچنین در این مدت ٤١٣ فقره تسهیلات به مبلغ ٩١ میلیارد و ٢٢٦ میلیون ریال در قالب عقد مرابحه جهت رفع نیازهای عمومی و خرد مردم استان اردبیل و ٦ فقره وام قرض‌الحسنه به مبلغ ٣ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان معسر پرداخت شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین