کد خبر: ۴۸۷۹۷۷
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۹

دمبله به تمرینات برگشته اما بدون کفش!

دوره ریکاوری عثمان دمبله مطابق برنامه پیش می‌رود اما عجله‌ای برای بازگشت او وجود ندارد.
آفتاب‌‌نیوز :
 به گزارش ایلنا، روز پنج‌شنبه هفته گذشته عکسی از این بازیکن فرانسوی منتشر شد که او را در حالی که یک جفت کفش فوتبال پای خود کرده بود نشان می‌داد اما طبق اعلام نشریه اسپورت کاتالونیا این عکس ظاهراً چیزی نبوده جز یک حرکت تبلیغاتی.

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا هم روز جمعه در یک کنفرانس خبری تأکید کرد که بازیکن سابق بوروسیا دورتموند هنوز تمرینات با توپ خود را آغاز نکرده است.

او به خبرنگاران گفت: «امیدوارم اطلاعاتم درباره روند ریکاوری دمبله بیشتر از خبرنگاران باشد. او یک دوره ریکاوری روی شن داشته است اما بدون کفش فوتبال. او دارد به صورت عادی روند درمانش را سپری می‌کند. با او صحبت کردم. خوشحال است و همه چیز دارد برایش خوب پیش می‌رود. ریکاوری‌اش هم مطابق برنامه پیش می‌رود. ما انتظار نداریم دمبله پیش از کریسمس به جمع ما برگردد.»

دمبله، تابستان سال جاری پس از جدایی نیمار از بارسلونا، به ‌عنوان جانشین او وارد نوکمپ شد و با بارسا قرارداد 105 میلیون یورویی بست اما در همان ابتدای فصل و در جریان بازی آبی و‌ اناری‌ها برابر ختافه در ماه سپتامبر دچار پارگی رباط و خانه‌نشین شد. بارسلونا امیدوار است دمبله را برای  بازی رفت ال‌کلاسیکو که 23 دسامبر (دوم دی) برگزار می‌شود در اختیار داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین