کد خبر: ۴۸۸۱۴۸
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹

پروازهای فرودگاه مهرآباد از ۱۲ شب تا ۶ صبح متوقف می‌شود

سومین نشست از سلسله نشست‌های هم اندیشی مشترک فرمانداری، نمایندگان مجلس و شورای اسلامی شهر تهران با معتمدین و نمایندگان محلات سیزده گانه منطقه21 در راستای حل و رسیدگی به موضوعات و مشکلات این منطقه برگزار شد.
آفتاب‌‌نیوز : در این نشست که به ریاست "عیسی فرهادی" فرماندار تهران برگزار شد، "غلامحسین آرام" معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران، "مصطفی کواکبیان"، "محمود صادقی"، "محمد جواد فتحی"، "علیرضا محجوب"، "پروانه مافی" و "سیده فاطمه ذوالقدر" نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، "افشین حبیب زاده" و "ناهید خداکرمی" از شورای اسلامی شهر تهران و "حسن رحمانی" شهردار منطقه۲۱، حضور داشتند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱،  کواکبیان در توضیحاتی در خصوص "لزوم" برگزاری نشست های مشترک نمایندگان مردم تهران، ری و تجریش در مجلس شورای اسلامی و شورای اسلامی شهر تهران گفت: هدف از برگزاری این نشست ها این است که با همکاری نمایندگان محترم مردم تهران، ری و تجریش در مجلس شورای اسلامی، شورای شهر و نیز فرماندار محترم تهران، تا پایان این دوره در هر ۲۲منطقه شهر تهران، سه جلسه برگزار شود.

وی همچنین افزود: این نشست ها، ابتدا در شورایاری ها، دوم در یکی از مساجد منطقه با حضور اهالی آن منطقه و سوم در فرمانداری تهران با حضور مسئولان اجرایی استان تهران و شهرستان تهران به منظور حل مشکلات عمومی مناطق، برگزار می شود.

کواکبیان با تاکید بر اینکه قصد ما از برگزاری این جلسات مشترک، ارتباط هر چه بیشتر با شهروندان تهران و رسیدگی به مشکلات آنان است، گفت: در جلسه اول که با حضور فرماندار محترم تهران، بنده به عنوان نماینده مجمع نمایندگان شهر تهران و اعضای شوراهای محله هر منطقه تشکیل می شود، به شناسایی و طبقه بندی مشکلات اختصاص دارد.

بنابراین گزارش در این جلسه سیده فاطمه ذوالقدر نایب رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید نمایندگان عضو مجمع نمایندگان تهران از سرای محلات و بخش‌های مختلف منطقه۲۱ گفت: طی این بازدید درخصوص مشکلات و معضلات شهروندان ساکن در منطقه۲۱ بحث و بررسی شد که در این راستا؛ عمده مشکل ساکنین این منطقه همجواری با فرودگاه مهرآباد عنوان شد.

او گفت: شهروندان منطقه۲۱ مشکلات بسیاری به‌دلیل قرار گرفتن در مجاورت فرودگاه مهرآباد در این منطقه دارند که عمده مشکل‌شان آلودگی صوتی ناشی از نشست و برخاست هواپیماها در فرودگاه مهرآباد است که پس از بررسی‌های متعدد و هماهنگی با مسئولان این فرودگاه مقرر شد که پروازهای این فرودگاه از ساعت ۱۲شب تا ۶صبح متوقف شود.

بر اساس این گزارش، در این جلسه چند ساعته، ضمن طرح مسائل و مشکلات منطقه۲۱ توسط دبیران شوراهای محلات و نظرات نمایندگان مجلس و شورای شهر حاضر در جلسه همچنین مدیران، مسئولان و نمایندگان دستگاه های اجرایی نیز در خصوص مسائل مطرح شده دیدگاه های خود را عنوان کردند و در خاتمه در ارتباط با برخی از مشکلات اتخاذ تصمیم شد و برخی برای پیگیری به دستگاه های اجرایی ذی ربط و شهرداری منطقه ارجاع شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین