کد خبر: ۴۸۸۲۷۹
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷

نظر موراتا درباره زیدان و دلیل جدایی از رئال

مهاجم اسپانیایی چلسی درباره دلیل اصلی جدایی‌اش از رئال گفت: من دوست ندارم در تیمی بازی کنم که نیمکت‌نشین باشم.
آفتاب‌‌نیوز :
آلوارو موراتا محصول آکادمی رئال است و در دوران مورینیو بود که توانست نگاه‌ها را به خود معطوف کند.نظر موراتا درباره زیدان و دلیل جدایی از رئال

موراتا جوان چون در رئال فرصت بازی به او نمی رسید راهی یوونتوس شد و توانست بازیهای درخشانی را با پیراهن این تیم به نمایش گذارد.

او در بازگشت به رئال هم هر چند توانست قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد اما بازهم نیمکت‌نشین بنزما بود و در نهایت او تصمیم گرفت که این بار راهی چلسی شود.

موراتا درباره جدایی خود گفت: هر بازیکنی آرزو دارد که برای رئال بازی کند و من هم طبیعی است که چنین آرزوی را داشته باشم. دلیل اصلی جدایی‌ام از رئال نیمکت نشینی در این تیم بود. من دوست ندارم در تیمی بازی کنم که نیمکت نشین باشم.

به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، او ادامه داد: از رئال جدا شدم و راهی چلسی شدم و اصلا از این تصمیم خود پشیمان نیستم. من سه هفته نتوانستم برای چلسی بازی کنم و بعد از آن بلافاصله به ترکیب اصلی برگشتم و این همان چیزی است که می‌خواهم. در ایتالیا و اسپانیا جام کسب کرده‌ام و می‌خواهم  در چلسی هم‌چنین موفقیتی را کسب کنم.

موراتا در پایان سخنانش درباره زیدان گفت: برای همیشه ممنون و مدیون زیدان خواهم بود. با او قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کردم. زیدان مربی بزرگی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین