کد خبر: ۴۸۸۲۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱

استمرار آلودگی هوا در کلان شهرها / بارش باران در 12 استان کشور

کارشناس سازمان هواشناسی از بارش باران در 12 استان کشور خبرداد.
آفتاب‌‌نیوز :
معصومه احمدی با اعلام این خبر اظهار داشت: براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی برای امروز و فردا سامانه بارشی در بخش‌هایی از غرب، شمال غرب، سواحل شمالی، ارتفاعات البرز و با شدت کمتر در شمال شرق کشور فعال خواهد بود. بخش‌هایی از استان‌های آذربایجان غربی، شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه، بخش‌هایی از گیلان، مازندران و گلستان بارش باران همراه با رگبار و رعد و برق و وزش شدید باد و کاهش دما پیش بینی می‌شود.
 
احمدی افزود: این شرایط با شدت کمتر در ارتفاعات خراسان شمالی، استان ایلام و لرستان و همچنین در بخش‌هایی از همدان و استان مرکزی رخ خواهد داد.
 
کارشناس هواشناسی افزود: در دیگر مناطق کشور تقریبا جوی آرام و بدون پدیده پیش‌بینی می‌شود، اما این ظرفیت وجود دارد که در نواحی صنعتی و پرجمعیت و کلان‌شهر‌هایی مانند تهران، اصفهان، البرز و اراک شاهد افزایش غلظت آلاینده‌های جوی باشیم.
 
به گزارش ایلنا، احمدی درباره وضع هوا در عتبات عالیات نیز گفت: امروز مهمترین پدیده در کربلای معلی غبار رقیق و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود و تغییرات دمایی در ۲۴ ساعت آینده در کربلا و نجف بین ۱۸ تا ۳۰ درجه و بیشینه دمای فردا به ۲۷ درجه می‌رسد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۸
0
0
اراک در تعریف کلان شهر جا نداره . چرا در انعکاس اخبار دقت نمی کنید!!!!!!!!!!
اول تعریف کلان شهر حد اقل در ایران رو یاد بگیرید که شهرهای بالای یک میلیون نفر جمعیت را شامل می شود بعد بیایید ببینید کدام شهر می تواند کلان شهر باشد.
تو این کشور هنوز یاد نگرفتیم چگونه اخبار رو منعکس کنیم.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین