کد خبر: ۴۸۸۲۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰

جهانگیری و سلطانی‌فر در پیاده‌روی اربعین+عکس

معاون اول رییس‌جمهور به خیل عظیم دوستداران سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) پیوست و در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی شرکت کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
اسحاق جهانگیری پس از ورود به نجف اشرف در میان زائرین پیاده کربلا حضور یافت و در بخشی از مسیر نجف به سمت کربلا، با عاشقان سیدالشهدا همراه شد.

معاون اول رییس جمهور در حاشیه پیاده روی اربعین از برخی موکب‌ها بازدید کرد و از روند خدمت رسانی به زائران بارگاه مقدس امام حسین (ع) مطلع شد.

جهانگیری و سلطانی‌فر در پیاده‌روی اربعین/عکس

جهانگیری همچنین با تعدادی زائران و دوستداران اهل بیت(ع) که در مسیر پیاده روی از نجف به کربلا بودند، در فضایی صمیمانه به گفت و گو پرداخت و با آنان در خصوص نحوه خدمات رسانی در پایانه های مرزی کشور و تامین امکانات مورد نیاز زائران صحبت کرد.

به گزارش ایسنا، معاون اول رییس جمهور قرار است پس از راهپیمایی در بخشی از مسیر نجف به کربلا و بازدید از برخی موکب ها، مرقد نورانی و مطهر امام اول شیعیان حضرت امیرالمونین علی (ع) را نیز زیارت کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Japan
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۸
0
0
اون زمان تا همین بیست سال قبل که نجفی وزیر اموزش و پرورش بود همه بچه ها در یک نوع مدرسه درس می خوندن ولی حالا دههانوع مدرسه بانامهای مختلف وجودداره و هر طبقه ای به مدرسه خاصی می رود.مثل نمونه-غیرانتفاعی-شاهد-سما-تیزهوشان-ازادو....عدالت در اموزش از بین رفته.بچه ای که برای مدرسه رفتن تبعیض را می بیند قطعاهرچه بزرگتر شد یا خودشو بزرگتر می بینه یا حقیر و ناچیز.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین