کد خبر: ۴۸۸۴۱۹
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۳

کی‌روش پلن دومش را تست می‌کند!

کارلوس کی‌روش در بازی با پاناما ترکیبی را کنار هم چیده که کمتر استفاده می‌کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
کارلوس کی روش در بازی با پاناما که یکی از بازی های مهم برای او در مسیر آماده سازی جام جهانی 2018 است اگرچه بر خلاف گمانه زنی ها از امیررضا عابدزاده در درون دروازه تیمش استفاده نکرد و همچنان بیرانوند مرد اول دروازه است، در خط دفاعی و در خط حمله دو زوج جدید را استفاده کرده است. روزبه چشمی که درست همان مسیر مرتضی پورعلی گنجی برای رسیدن به ترکیب تیم ملی را طی می کند، در ترکیب اصلی قرار داده است. احمد عبدالله زاده هم دیگر بازیکنی است که در ترکیب قرار دارد.

همچنین در خط حمله هم طارمی در کنار کریم انصاری فرد به بازی گرفته شده است. معمولا کی روش طارمی را با آزمون و گوچی را در کنار انصاری فرد بازی می دهد اما این بار در روزی که سعید آقایی هم جای رامین رضاییان در ترکیب است ، تیم ملی در برابر پاناما که تعدادی از ستاره های اصلی اش را ندارد ، بازی را با ترکیبی جدیدتر آغاز می کند. سامان قدوس به ترکیب اصلی آمده است ، در چپ و راست زمین وریا و سعید آقایی بازی می کنند و کلا ترکیب تیم دگرگون شده است.

به گزارش خبرآنلاین؛ علیرضا بیرانوند، روزبه چشمی، مرتضی پورعلی‌گنجی، وریا غفوری، سعید آقایی، احمد عبدالله‌زاده، سعید عزت‌اللهی، سامان قدوس، اشکان دژاگه، مهدی طارمی و کریم انصاری‌فرد  بازیکنانی هستند که بازی برابر پاناما را آغاز می کنند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین