کد خبر: ۴۸۸۹۴۰
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸

دستگیری باند اشرار مسلح در خراسان‌جنوبی

فرمانده انتظامی استان گفت: باند اشرار مسلح در عملیات ضربتی پلیس استان دستگیر و مقدار 247کیلو گرم تریاک از آنان کشف شد.
آفتاب‌‌نیوز :
 سردار مجید شجاع در تشریح این خبر اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان خوسف در هفتم آبان ماه سال جاری با دریافت خبری مبنی بر تردد اشرار و قاچاقچیان مسلح در کویر شهرستان خوسف، تیم های عملیاتی مبارزه با اشرار جهت بررسی موضوع اعزام شدند.

وی افزود:یکی از تیم های خودرویی اعزام شده در مناطق کویری شهرستان خوسف با اشرار روبه رو شده و با آنان درگیر می شود که در درگیری صورت گرفته سروان"محمد کلاته نایبی"به درجه رفیع شهادت نائل آمد و بلافاصله اجرای طرح مهار قاچاقچیان به مرحله اجرا درآمد. 

سردار شجاع تصریح کرد:عملیات تعقیب و گریز سوداگران مرگ آغاز شد که یکی از اشرار مسلح در منطقه درگیری، دستگیر و سایر اشرار پس از شناسایی در یکی از استان های همجوار در عملیاتی ضربتی توسط مأموران دستگیر شدند.  

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در این عملیات مقدار 247کیلو گرم تریاک کشف شد بیان کرد: سه دستگاه موتور سیکلت و تعدادی سلاح و مهمات از قاچاقچیان کشف شد. 

سردار شجاع خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال بالغ بر 29 تن انواع مواد مخدر در استان خراسان جنوبی کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل از افزایش 50 درصدی برخوردار است که در همین راستا 46 باند قاچاق متلاشی  شد. 

به گزارش پایگاه خبری پلیس،فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه همچنان مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر در دستور کار پلیس است،  افزود:شهداء نمونه های برجسته سربازان امام زمان(عج) هستند که با نمایش اوج ایثار و از خودگذشتگی با نثار خون خود درس وفا و تعهد در قبال میهن، ولایت و حفظ ارزش های دینی و ملی را به ما آموختند که شهید نایبی نیز برگ زرینی بر افتخارات میهن سرافراز اسلامی ایران افزود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین