کد خبر: ۴۸۹۱۲۱
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹

خاموشی سر پل ذهاب تا ساعاتی دیگر رفع می شود/ شبکه برق کرمانشاه تحت کنترل است

مسعود صادقی گفت: موفق شدیم بخش قابل توجهی از خاموشی‌ها را رفع کنیم اما در سرپل ذهاب به دلیل خسارت‌هایی که وارد شد تا حدی خاموشی داریم.
آفتاب‌‌نیوز :
مسعود صادقی، مدیر نظارت بر توزیع توانیر با اشاره حادثه قطعی برق در استان های زلزله زده کرمانشاه و ایلام اظهار داشت: بیشتر تمرکز خاموشی ها در استان کرمانشاه و شهرهای ثلاث، سرپل ذهاب و ازگله بوده است که از بدو وقوع اتفاق همکاران ستاد توانیر در محل پایش شبکه حضور به هم رساندند و  راهبری عملیات و هدایت بازیابی شبکه از ساعت 12 شب گذشته شروع و تا صبح ادامه داشت.

وی افزود: ما موفق شدیم بخش قابل توجهی از خاموشی‌ها را رفع کنیم اما در سرپل ذهاب به دلیل خسارت‌هایی که وارد شد تا حدی خاموشی داریم.

صادقی تصریح کرد: مامورین از شرکت‌های معین  اطراف محل حادثه و استان های همجوار با کرمانشاه به منطقه اعزام شدند و بخش قابل توجهی از امداد و کمک رسانی به بازیابی شبکه در محل حادثه حضور دارند و بخش دیگری نیز در ساعات آتی خواهد رسید.

وی تاکید کرد: انتظار داریم با تمهیداتی که به عمل آمده بخش قابل توجهی از خاموشی ها حداقل در بخش حیاتی شبکه تا ساعاتی دیگر رفع شود.

مدیر نظارت بر توزیع توانیر بیان کرد: فاز دیگر امدادرسانی ما  پشتیبانی تجهیزاتی از استان های همجوار برای رزرو و اطمینان خاطر است.

وی با بیان اینکه به دلیل سیستم های حفاظتی هیچگونه حادثه آتش سوزی رخ نداده است، یادآور شد: از لحظه وقوع حادثه نهایت تلاش مان را کرده‌ایم و جای نگرانی در حوزه برق نیست و در سریع ترین زمان ممکن خاموشی‌ها رفع می شود. در حوزه انتقال و توزیع نیز مامورین مشغول  انجام عملیات فنی لازم هستند و مشکلی نیست.
ایلنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین