کد خبر: ۴۸۹۱۸۵
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲

نادری: زلزله‌زدگان ثلاث باباجانی به غذا، دارو، پتو و چادر احتیاج فوری دارند

نماینده پاوه، جوانرود و ثلاث باباجانی با ابراز گلایه از خدمت‌رسانی کُند به زلزله‌زدگان گفت که در حال حاضر در منطقه ثلاث باباجانی احتیاج به غذا، دارو، پتو و چادر برای اسکان موقت زلزله‌زدگان وجود دارد. ما از دولت، وزرا و رییس‌جمهور می‌خواهیم که هر چه سریعتر این امکانات را فراهم کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
شهاب نادری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار داشت: متاسفانه از وقوع زلزله تاکنون خدمات‌رسانی به نحو مطلوب انجام نشده است. اکنون وزیر کشور و وزیر بهداشت در منطقه ثلاث باباجانی حضور دارند ولی مردم و زلزله‌زدگان احتیاج فوری به آذوقه دارند.

وی افزود: بخش‌هایی از روستاها تخریب شده است. ما از وزرا، دولت، رییس‌جمهور و تمامی مسئولان می‌خواهیم پای کار بیایند، مردم نتوانسته‌اند به غذا و امکانات اولیه دسترسی پیدا کنند با وجودی که اسکان موقت آنها در حال انجام است ولی هنوز به طور کامل صورت نگرفته و مشکل کمبود چادر برای اسکان آنها وجود دارد.

نادری گفت: لازم است نیروهایی از استان‌های دیگر برای خدمت‌رسانی به کرمانشاه اعزام شوند. اولین و مهم‌ترین چیزی که نیاز داریم غذا، دارو، پتو و چادر است. شرایط بحرانی است و هر چه به شب نزدیک‌تر می‌شویم هوا سردتر می‌شود و مردم نمی‌توانند بدون چادر اسکان داشته باشند. این مناطق سردسیر است و باید هر چه سریعتر برای اسکان آنها کاری شود.

وی درباره روند کشف اجساد و دفن آنها، گفت: پزشکی قانونی در اینجا مستقر شده و جسدهایی که از زیر آوار بیرون کشیده شده‌اند به خاک سپرده شده‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین