کد خبر: ۴۸۹۵۶۵
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱

راهی که بنگستون پیش پای پرسپولیس گذاشت

گفته می شود جری بنگستون از طریق مدیر برنامه های خارجی خود به مسئولان باشگاه پرسپولیس پیغام داده که حاضر است بخشی از مطالبات خود را ببخشد به شرطی که مابقی مطالباتش را به صورت نقد دریافت کند.
آفتاب‌‌نیوز :
 سرخپوشان پایتخت هنوز چندین پرونده شکایت در فیفا دارند که اگر این پرونده ها را رفع و رجوع نکنند در آینده با مشکل مواجه می شوند. 
جری بنگستون مهاجم خارجی سابق پرسپولیس به علت پرداخت نشدن مطالباتش از این تیم شکایت کرده و دردسر جدیدی برای  سرخپوشان پایتخت ایجاد شده است. 
به هر حال گفته می شود جری بنگستون از طریق مدیر برنامه های خارجی خود به مسئولان باشگاه پیغام داده که حاضر است بخشی از مطالبات خود را ببخشد به شرطی که مابقی مطالباتش را به صورت نقد دریافت کند. 
پندار خمارلو مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس درباره این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مسئولان باشگاه در تلاش هستند تا مطالبات بازیکنانی همانند بنگستون را بدهند تا با مشکل مواجه نشویم. در حال حاضر اکثر بدهی های باشگاه را با حمایت وزارت ورزش و جوانان پرداخت کردیم و اگر فدراسیون فوتبال حکم مابقی شاکیان هم صادر کند در آن صورت طلب شاکیان خود را پرداخت می کنیم.
باشگاه خبرنگاران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین