کد خبر: ۴۸۹۵۷۵
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵

این خوراکی ها از بین برنده اشتها هستند

تخم مرغ سرشار از پروتئین و از بین برنده اشتھا است و به ھمین دلیل ھم کسانی که در وعده صبحانه از تخم مرغ استفاده می‌کنند، کمتر از کسانی که از نان سفید و مربا و شیرینی جات در صبحانه استفاده می‌کنند، احساس گرسنگی کرده و در کاھش وزن نیز موفقتر ھستند.
آفتاب‌‌نیوز :
بهترین گزینه‌های غذایی که شما را برای مدت طولانی سیر نگه می‌دارند، از این قرارند:
 سیب زمینی پخته: این ماده غذایی سرشار از فیبر است. پوست سیب زمینی را جدا نکنید زیرا بیشترین میزان مواد مغذی سیب زمینی را در خود جای داده است.
سیب و گلابی: برخلاف اکثر میوه ھا، سیب و گلابی حاوی پکتین ھستند که نوعی فیبر مخصوص است و ھضم غذا را کند کرده و به ما کمک می‌کند تا مدت طولانی‌تری سیر بمانیم.
مخلوط تخم مرغ و سبزیجات: تخم مرغ سرشار از پروتئین و از بین برنده اشتھا است و به ھمین دلیل ھم کسانی که در وعده صبحانه از تخم مرغ استفاده می‌کنند، کمتر از کسانی که از نان سفید و مربا و شیرینی جات در صبحانه استفاده می‌کنند، احساس گرسنگی کرده و در کاھش وزن نیز موفقتر ھستند.
دانه کتان: در دو قاشق غذاخوری دانه کتان، ۴ گرم فیبر وجود دارد. دانه کتان را می‌توان با ماست مخلوط کرد و یا روی سالاد یا سبزیجات برشته ریخت و یا به جای خرده نان استفاده نمود.
پاپ کورن: مملو از ھوا است و فضای زیادی را در معده اشغال می‌کند. این میان وعده ترد، منبع خوب فیبر نیز ھست و نسبت به حجمی که دارد، انرژی کمی را وارد بدن می‌کند.
بلغور جودوسر: جودوسر را با آب یا شیر، بپزید و حجم اضافه‌تری که در اثر این روش پخت پیدا می‌کند باعث می‌شود که باز ھم سیرکننده تر شود.
افكار نيوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین