کد خبر: ۴۹۲۱۳۹
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲

کاوه آفاق دی‌ماه کنسرت می‌دهد

کاوه آفاق نهم دی‌ماه در برج میلاد به روی صحنه خواهد رفت.
آفتاب‌‌نیوز :
خالق و خواننده آهنگ شال بار دیگر در برج میلاد در نهم دی‌ماه به روی صحنه خواهد رفت او قصد دارد در این اجرا قطعاتی از آلبوم جدیدش را که بزودی منتشر می شود برای مخاطبانش به اجرا درآورد.

به گزارش ایسنا، آفاق که به تازگی کتابی تخصصی را درباره ترانه های راک فارسی را با عنوان «تهران۵۷» منتشر کرده است، درباره حال و هوای تازه‌ترین کنسرتش گفت: اجرای جدید با اجراهای دیگر خودمان حتی بسیار متفاوت و حتی سخت‌تر است.

او ادامه داد:چون علاوه بر آهنگ‌های قدیمی‌ام از «اتاق آبی»، «شال»،«فلوکستین» گرفته تا «عطر تو» و «شهر من کو» که حدود ۱۶ قطعه می شود،چند آهنگ‌ از آلبوم جدید که بزودی منتشر می شود، را هم اجرا خواهیم کرد و با توجه به نوع اَکت و پرفورمنس ما فشار زیادی روی بدن خواهد آمد.

خواننده آهنگ های اتاق آبی ،شال و عطرتو با تاکید براینکه کنسرت پیش رو برایش از چند جنبه اهمیت ویژه ای دارد، گفت: قطعات جدیدی که از آلبوم جدید در برج میلاد، اجرا خواهیم کرد حاصل بیش از یک دهه تلاش کاریمان است.شاید دیگر در این سبک موسیقی چنین اهنگ هایی ارائه نشود. به همین خاطر در این کنسرت بهترین کارها را به اجرا خواهیم گذاشت.

او با اشاره به اینکه آلبوم جدیدش با نام «شال» تا پایان آذرماه قبل از برگزاری کنسرت ۹ دی ماه عرضه خواهد شد، عنوان کرد: قطعات این آلبوم بین سالهای ۸۲ تا سال ۹۵ ساخته شده اند و در مجموع ارزشمندترین آثاری هست که تاکنون داشته ام.

این آهنگساز و ترانه سرا افزود: پس از این کنسرت ممکن است مدتها در تهران اجرایی نداشته باشیم چون برای تولیدات بعدی و اجراهای بین المللی به زمان مطالعاتی نیاز داریم تا بتوانیم کارهایی حتی متفاوت تر و پیچیده تر نسبت به قطعاتی که تاکنون داشته ایم، ارائه کنیم.

آفاق همچنین درباره کتاب جدیدش با مضمون ترانه های راک فارسی گفت: کتاب تهران ۵۷ ،جنبه آموزشی دارد و اولین کتاب تخصصی است که در زمینه راک فارسی منتشر شده است.

او اضافه کرد: ترانه هایی که در آلبوم هایم و این کتاب منتشر شده اند همه مجوز دارند و حتی یک کلمه تغییر نداشته اند و یک کلمه هم جابه جا نشده است .این درحالی بود که در طی سالهای سخت اخذ مجوز ، خیلی از دوستان به من می گفتند موسیقی راکی که عرضه می‌کنی پس از مجوز قلع و قمع خواهد شد.

آفاق در ادامه بیان کرد: خوشبختانه درست پیش‌بینی کرده بودیم و با چنین چیزی مواجه نشدیم. مسوولان امر دغدغه‌های ما را درک کردند و ما هم پایمردی کردیم تا امروز همه بتوانیم از موسیقی راک به معنای واقعی صحبت کنیم.

مراسم رونمایی و جشن امضای کتاب (تهران ۵۷) کاوه آفاق که از موسسه انتشارات نگاه منتشر شده روز پنجشنبه ۹ آذرماه در فروشگاه نشر ثالث برگزار خواهد شد.

کنسرت این هنرمند نیز ۹ دی ماه در مرکز همایش های برج میلاد به تهیه کنندگی موسسه ایران کنسرت برگزار خواهد شد. در این کنسرت آرمان مهربان به عنوان رهبر ارکستر و نوازنده پیانو و سینتی سایزرها، پیام زمانی درامر، شهاب آفاقی و آندره خاچیکیان نوازنده گیتار الکتریک و مهرداد حامدی با اجرای گیتارباس همراه کاوه آفاق خواهند بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین