کد خبر: ۴۹۲۲۹۹
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹

طعنه قاضی‌پور به بست نشینی‌: مدعیان ارتباط با امام‌ زمان، به شاه‌ عبدالعظیم پناهنده شدند

بررسی کلیات اصلاح قوانین شوراها در دستورکار امروز مجلس بود که با حاشیه‌های مهمی همراه شد. نادر قاضی‌پور در میان بیان دلایل مخالفتش در مورد این طرح، گریزی هم به بست‌نشینی یاران احمدی‌نژاد زد.
آفتاب‌‌نیوز : نادر قاضي پور كه در مخالفت با اين طرح پشت تريبون رفته بود، برخلاف تمام نمايندگان موافق و مخالف كه در رابطه با حضور اقليت هاي مذهبي در شوراها سخن مي‌گفتند، به انتقاد از بخش ديگري از این طرح پرداخت.

به گزارش آفتاب‌نیوز به نقل از خبرآنلاين، او گفت: در ماده سوم اين طرح ذكر شده است كه تنها مسائل شهر تهران و ري در فرمانداري تهران بررسي شود. اين با قانون تضاد دارد. به احترام مردم شاه عبدالعظيم به اين طرح راي ندهيد.

در اين ميان آوردن نام «شاه عبدالعظيم» كافي بود كه قاضي پور گريزي هم به بست نشيني ياران احمدي‌نژاد بزند. او كه اين روزها صحبت‌هايش در مورد تخلفات مالي بقائي موجب حاشيه سازي‌هايي شده است، گفت: شاه عبدالعظيم محلی مقدس است، هر چند برخي افرادي كه ديروز مي‌گفتند با صاحب الازمان ارتباط داريم، الان به شاه عبدالعظيم پناهنده شده اند.

مصطفي كواكبيان هم نماينده اي بود كه در تذكر خود، احمدي‌نژاد را خطاب قرار داد و از سكوت اصولگراياني كه روزي حامي او بودند و از نظر امام زمان به او سخن می گفتند، گله كرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین