کد خبر: ۴۹۲۵۱۱
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱

برخورد مرگبار پرشیا با تریلر در

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از فوت و مصدومیت 6 نفر در تصادف یک دستگاه خودروی سواری و تریلر در اتوبان فدائیان اسلام تهران خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد این حادثه اظهار کرد: ساعت 22:29 شب گذشته برخورد 2 خودرو در محور شمال به جنوب فدائیان اسلام، نرسیده به بلوار ابراهیمی به سامانه 125 اطلاع داده شد که 2 ایستگاه با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، در مورد جزئیات این حادثه اضافه کرد: در محل مشاهده شد که یک دستگاه خودروی سواری پرشیا با 6 سرنشین، به شدت با عقب یک دستگاه تریلر برخورد کرده است.

وی اضافه کرد: پیش از رسیدن آتشنشانان، 4 سرنشین این خودرو، 2 خانم، یک آقا و یک پسر بچه از خودرو خارج شده بودند ولی دو مرد جوان در میان اتاق ویران شده خودرو محبوس شده بودند.

ملکی با بیان اینکه آتشنشانان با تجهیزات هیدرولیکی اقدام به برش قطعات خودرو کردند افزود: آنها این دو مرد را از خودرو خارج کردند که یک نفر آنها به شدت مجروح شده بود و یک نفر دیگر که مردی حدودا 35 ساله بود، جان خود را از دست داد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: در نهایت خودرو به محل امن منتقل شد و با تحویل محل به عوامل پلیس راهور، عملیات در ساعت 23:26 دقیقه به پایان رسید.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین