کد خبر: ۴۹۴۳۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵

عکس‌های نادر از هواپیماهای جنگ جهانی دوم

در بخشی از عکس‌ها هواپیماهای بی -۲۹ و بمب‌های استفاده‌شده توسط آن‌ها در جریان جنگ جهانی دوم دیده می‌شوند؛ به‌خصوص بمب‌های استفاده شده در توکیو در سال ۱۹۴۵ میلادی.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس بین‌الملل- انفجارهای هولناک و فرودهای وحشتناک تنها بخشی از از تصاویری هستند که به‌تازگی از هواپیماهای دوران جنگ جهانی دوم منتشر شده‌اند. 

به گزارش آفتاب‌نیوز، روزنامه بریتانیایی «میرر» با انتشار این تصاویر رنگی می‌نویسد: «عکس‌های سیاه و سفید گرفته شده در آن زمان توسط مهندس «پل رینولدز» ۴۸ ساله از بیرمنگام بریتانیا رنگی شده‌اند. او می‌گوید فکر می‌کند که رنگ‌بخشیدن به عکس‌ها به آنان حیات واقعی می‌بخشد. او درباره چگونگی کارش می‌گوید از یک قلم دیجیتالی برای لایه‌بندی رنگی عکس‌ها استفاده می‌کند؛ کاری که مشابه نقاشی است. 

در بخشی از عکس‌ها هواپیماهای بی -۲۹ و بمب‌های استفاده‌شده توسط آن‌ها در جریان جنگ جهانی دوم  دیده می‌شوند؛ به‌خصوص بمب‌های استفاده شده در توکیو در سال ۱۹۴۵ میلادی. 

در تصویری دیگر بمب‌های منحصر بفرد آمریکایی دیده می‌شوند که امریکایی‌ها نام «مرد چاق» را بر روی آن گذاشته بودند. این نامگذاری انجام شده بر روی بمب اتمی‌ای بود که در‌ آگوست ۱۹۴۵ میلادی بر فراز ناگازاکی ژاپن از سوی امریکا فرود آمد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
0
2
یادش بخیر عجب جنگی بود
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین