کد خبر: ۴۹۴۹۵۱
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۱

پایان نیم‌فصل لیگ برتر با قهرمانی پرسپولیس

شاگردان برانکو در آخرین بازی نیم فصل اول لیگ برتر، مقابل صنعت نفت آبادان به برتری رسید.
آفتاب‌‌نیوز :
تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان در بازی معوقه هفته هشتم لیگ برتر از ساعت ۱۶:۱۵ امروز (دوشنبه) با قضاوت علیرضا فغانی در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند و در پایان شاگردان برانکو با دو گل علیپور به پیروزی دو بر صفر رسیدند.

به گزارش آفتاب‌نیوز، پرسپولیس بازی را هجومی آغاز کرد و دو حمله نصفه و نیمه ترتیب داد اما اولین موقعیت جدی بازی در دقیقه هشت بازی توسط آبادانی‌ها ایجاد شد که بیرانوند ضربه درویشی را از زاویه بسته دفع کرد.

بازی در ادامه بیشتر در میانه‌های میدان دنبال شد تا این که در دقیقه ۱۸ اولین ضربه پرسپولیس به سمت چارچوب توسط علی علیپور زده شد اما شدت کافی را نداشت و دروازه‌بان به راحتی آن را مهار کرد.

منشا نیز در دقیقه ۲۱ شوت محکم اما بی‌دقتی را روانه دروازه صنعت نفت کرد اما توپ با فاصله زیاد به بیرون رفت.

وحید امیری در دقیقه ۲۳ با نفوذ از جناح چپ، پاس رو به عقب به علی علیپور داد اما ضربه این بازیکن توسط دروزاه‌بان حریف مهار شد.

در دقیقه ۳۵ نیز ضربه سر ضرب منشا، در اختیار صوفیانی قرار گرفت.

نیمه اول: 

موتور پرسپولیس در نیمه دوم ۱۰ دقیقه دیر روشن شد و سرخپوشان از دقیقه ۵۵ حملات پیاپی را روی دروزاه صنعت نفت ترتیب دادند اما هر بار، مدافعان حریف با دفع توپ، شاگردان برانکو را ناکام گذاشتند.

جدی ترین موقعیت تا دقیقه ۶۴ م سابقه توسط علیپور ایجاد شد اما ضربه این بازیکن به تیر عمودی دروازه برخورد کرد. علیپور اما در دقیقه ۷۰ در حرکتی مشابه، قبل دروازه صنعت نفت را فروریخت و پرسپولیس به اولین گل خود رسید. علیپور با این گل، ۹ گله شد و تنهایی در صدر جدول گلزنان ایستاد.

در دقیقه ۸۰ موقعیت گل زنی برای تیم پرسپولیس به وجود آمد اما ضربه علیپور با واکنش صوفیانی دفع شد.

موقعیت گلزنی دیگری برای پرسپولیس در محوطه جریمه نفت روی پاس علیپور به احمد زاده به وجود آمد که مسعود ابراهیم زاده  این توپ را دفع کرد.

علیپور ستاره بی چون و چرای بازی، گل دوم خود را در دقیقه ۸۷ به ثمر رساند و با نفوذ از جناح راست محوطه جریمه صنعت نفت، توپ را به تاق دروازه صوفیانی فرستاد.

پرسپولیس با این برد ۳۶ امتیازی شد و رکورد بیشترین امتیاز در نیم فصل اول که در اختیار خودش بود را ارتقا بخشید. دیگر دستاورد این برد، آقای گلی علی علیپور با ۱۰ گل زده در پایان نیم فصل اول بود.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، وحید امیری، گادوین منشا و علی علیپور 

ترکیب صنعت نفت: داود نوشی صوفیانی، مرتضی اسدی، علی عبداله‌زاده، حسین بغلانی، مسعود ابراهیم‌زاده، آگوستو سزار، مگنو باتیستا، کرار جاسم، حسین ساکی، محمدامین درویشی و لوسیانو پریرا

پایان نیم‌فصل اول با قهرمانی پرسپولیس

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین