کد خبر: ۴۹۵۳۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳

غارهای لانگمن چین

در بازدید‌های تور چین‌ نمی‌توانید وارد غارهای لانگمن شوید و از بیرون فقط کتیبه‌ها را می‌توانید ببینید‌. این غارها بیشتر از صد هزار مجسمه را در خود و اطرافشان جای داده‌اند‌.
آفتاب‌‌نیوز :
غارهای لانگمن در امتداد کوههای شیان شان و کوه لانگمن در بخش مرکزی چین ‌قرار دارد. این غارهای بودایی در داخل، دارای مجسمه‌های کنده کاری شده یو آنگانگ در نزدیکی داتونگ را که قدمت آن به قرن 15 میلادی می رسد، ببینید. 

این غارها امتدادی به طول حدودا یک کیلومتر دارند. در بازدید‌های تور چین نمی‌توانید وارد غارهای لانگمن شوید و از بیرون فقط کتیبه‌ها را می‌توانید ببینید‌. این غارها بیشتر از صد هزار مجسمه را در خود و اطرافشان جای داده‌اند‌. 

غارهای لانگمن چین

لوح و شمشیر و بت کده های آن را از دور شاید بتوانید ببینید ساخت این غارها از سال 493 آغاز شده است 

مسجد ایاصوفیه کوچک استانبول 

مسجدی کوچک که گنبدی شبیه به مسجد ایاصوفیه دارد و به همین علت ایاصوفیه کوچک نام گرفته است. این مسجد در منطقه‌ی فاتیح قرار گرفته است و در دهه ی 530 به عنوان کلیسا برای امپراطور روم شرقی ساخته شده بود. 

این مسجد در سال 2007 بازسازی شد و گچ کاری ها و رنگ این بنا نسبتاً جدید است. دیدن این بنا در تور استانبول می تواند تجربه ای متفاوت باشد.

غارهای لانگمن چین

امارات تاورز دبی

هتلی لوکس و زیبا در خیابان شیخ زائد و در نزدیکی ساختمان مرکز تجارت جهانی شهر دبی. این هتل 400 اتاق دارد که بسیار شیک و مدرن طراحی شده‌اند. امکانات این هتل شامل مرکز اسپا، استخر، امکانات مرکز آب گرم ویژه‌ی آقایان و بانوان و 15 رستوران و تریا می‌باشد.

 امارات تاورز دسترسی خوبی به پارک آبی و ساحل خصوصی دارد. اگر قصد دارید تور دبی را خوب و راحت  سپری کنید حتماً هتل امارات تاورز را انتخاب کنید.

غارهای لانگمن چین

خانه جیم تامپسون تایلند

مجموعه‌ای از ساختمان های احاطه شده توسط باغ های سرسبز است که شامل 6 خانه چوبی سنتی اشرافی و مجلل است صاحب این مجموعه یک آمریکایی است که در واقع نقش بسیار مهمی در احیای صنعت ابریشم در تایلند داشته است.

معماری خانه تامپسون ترکیبی از معماری آمریکایی و تایلندی است. مجسمه های دست ساز و دیوار کوب های بی نظیری در این خانه دیده می شود که همگی به زندگی قبلی و حال حاضر بودا ها و نحوه رسیدن آنها به این سلوک اشاره دارد. آشپزخانه این خانه به سبک تایلندی است و با ظروف سفالی چینی تزئین شده که نمای جالبی به آن داده است.

غارهای لانگمن چین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
hamed
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۲
0
0
چون بودجه علنی شده ایشون نگران مبلغ 305000000000 تومان دریافتی از محل بودجه هستن که یه وقت صدایه اعتراضی در نیاد بخواد این مبلغ کم بشه. خدایی با این پول کل کرمانشاه رو میشه در عرض یکسال آباد کرد. چه پولایی که خرج بیهوده میشه. بیخود نیست سال به سال پسرفت میکنیم. این همه طرح تولیدی ناتمام تو کشور داریم که اتمام اونها باعث ایجاد اشتغال میشه. چرا به اونها توجه نداریم.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین