کد خبر: ۴۹۵۴۴۲
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۷

استاد چكناواريان از جشنواره ي نواي خرم تمجيد كرد

چکناواریان گفت: اي كاش من هم امروز هشت ساله بودم و در جشنواره شركت مي كردم. اما هشتاد ساله ام.
آفتاب‌‌نیوز : چهارمین دوره جشنواره و جایزه همایون خرّم (نوای خرّم) با هدف حفظ و گسترش فرهنگ اصیل و فاخر ایرانی به همت مؤسسه فرهنگی هنری«رادنواندیش» و خانواده استاد همایون خرّم، با همکاری دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آذر ماه ۱۳۹۶ در حال برگزاری است.

اجراهای حضوری بخش رقابتی این جشنواره در روزهای پنجشنبه و جمعه 18 و 19 آذر در فرهنگسرای نیاوران آغاز به کار کرد و امروز (چهارشنبه 22 آذرماه) در فرهنگسرای ارسباران ادامه یافت.

لوريس چكناواريان، آهنگ ساز و رهبر اركستر  نامدار موسيقي ايران، در ميانه بخش سوم رقابتي جشنواره، در سخنان كوتاهي ضمن قدرداني از دكتر برديا صدرنوري براي برگزاري اين جشنواره، گفت: "اي كاش من هم امروز هشت ساله بودم ودر جشنواره شركت مي كردم. اما هشتاد ساله ام."

وي ادامه داد: "بسيار خرسندم كه در طول چهار سال برگزاري جشنواره، تعداد شركت كنندگان از ٦٨ نفر به بيش از ١١٠٠ نفر رسيده است. افتخار مي كنم كه بچه هاي  سرزمين مادري من اينچنين بااستعداد و علاقه مند به موسيقي اصيل ايراني هستند".

این جشنواره روز پنج شنبه 23 آذر در فرهنگسرای ارسباران ادامه می یابد و روز جمعه 24 آذر (اختتامیه) در تالار وحدت به کار خود پایان خواهد داد.

عکس: حسین حاجی بابایی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین