کد خبر: ۴۹۵۸۷۴
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵

ریحون؛ تنها منویی که نیاز دارید!

نیازی به مراجعه به فروشگاه‌ها به‌صورت روزانه و هفتگی نداریم و کالاها خودشان دم در خانه‌مان می‌آیند!
آفتاب‌‌نیوز :
سامانه‌های آنلاین در سال‌های اخیر زندگی را در بسیاری از ابعادش برای ما ساده‌تر کرده‌اند. بسیاری از بارهای سنگین مثل خریدهای ریحون؛ تنها منویی که نیاز دارید!سوپرمارکت و میوه‌فروشی و... را از دوشمان برداشته‌اند و بسیاری از مسیرها را کوتاه کرده‌اند. به‌طوری‌که نیازی به مراجعه به فروشگاه‌ها به‌صورت روزانه و هفتگی نداریم و کالاها خودشان دم در خانه‌مان می‌آیند! غذا هم یکی از اقلامی است که به میان سامانه‌های آنلاین راه پیداکرده و بدون زحمت می‌شود آن را سفارش داد. اگر تا پیش‌ازاین لازم بود انواع منوهای رستوران‌ها را در خانه نگه‌داریم تا در مواقع نیاز با کمک آن‌ها غذا سفارش بدهیم، حالا دیگر نیازی به این زحمت هم نیست و می‌توانیم تنها با داشتن یک اپلیکیشن یا مراجعه به یک وب‌سایت، غذای موردنظرمان را از میان منوهای بی‌شمار انتخاب کنیم. 

ریحون به شیراز و تبریز رسید!

ریحون سامانه سفارش آنلاین غذا حالا این نیاز را برطرف کرده و در حال گسترش خدمات اش در شهرهای مختلف است. این سامانه با بیش از 2000 رستوران امکان سفارش غذا در تبریز، تهران، کرج، مشهد و اصفهان را فراهم کرده است؛ حالا خبر خوب این که امکان سفارش غذا در شیراز هم فراهم شده است؛ حالا ریحون تنها منویی است که به آن نیاز دارید. چراکه با داشتن آن، کافی است موقعیت خود را مشخص کنید تا به منوی مجموعه‌ای از بهترین رستوران‌های اطرافتان دسترسی پیدا کنید. آن‌هم با اطلاعاتی که همیشه به‌روز می‌شوند و دقیق هستند.

برای استفاده از ریحون کافی است بعد از ورود به سایت یا اپلیکیشن موقعیت خودتان را مشخص کنید تا همه رستوران‌هایی را که در محدوده شما سرویس می‌دهند مشاهده کنید. بعد می‌توانید با کلیک روی هر رستوران، منوی کامل آن را ببینید و غذای موردنظرتان را سفارش بدهید.

ریحون؛ تنها منویی که نیاز دارید!

بعد از سفارش غذا و هم می‌توانید با استفاده از لینکی که برایتان ارسال می‌شود وضعیت ارسال غذایتان را مشاهده کنید و در صورت بروز هرگونه مشکل با فشار دادن یک دکمه از ریحون بخواهید ارسال غذایتان را از رستوران پیگیری کند. این مزایا باعث شده است که سفارش آنلاین غذا با ریحون شیوه‌ای آسان باشد و شمارا از جمع‌کردن منوهای کاغذی رستوران‌های مختلف بی‌نیاز کند. 

ریحون؛ تنها منویی که نیاز دارید!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین