کد خبر: ۴۹۶۳۴۳
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱

طنز/ سلبریتی گرامی لطفا تزریق نکن

آفتاب‌‌نیوز : چند روز است که به لطف شبکه‌های اجتماعی فهمیده‌ایم یک بازیکن باعزت فوتبال با یک هنرپیشه چشم‌گربه‌ای رفاقت داشته است و آن‌ها برای ازدواج کردن مکرر یکدیگر را می‌دیده‌اند و با هم دیت می‌گذاشته‌اند.

البته ما وقتی خبردار شدیم آن‌ها در حال آشنا شدن با هم بوده‌اند که فهمیدیم  به‌هم زده‌اند؛ یعنی دریافته‌اند که به درد هم نمی‌خورند و بهتر است با هم ازدواج نکنند.
یعنی اگر در زمان گذشته مردم عکس بازیکنان فوتبال را با خواننده‌ها و هنرپیشه‌ها بر روی جلد مجله‌ها می‌دیدند امروز مصاحبه تصویری آنان را در تلفن خود مشاهده می‌کنند و از این همه صداقت جوانان ایرانی لذت می‌برند.

قدیم اما این‌طور نبود. قدیم‌ها که جامعه خیلی بی‌تربیت بود و مردم و بازیکنان و بازیگران هم خیلی بی‌تربیت بودند رسما می‌گفتند ما با هم دوست هستم و قصد ازدواج و تشکیل دادن کانون گرم خانواده را نداریم اما حالا جوانان بازیکن و بازیگر، اگر با هم هستند برای ازدواج هستند و کاملا اخلاق حسنه را در جامعه تزریق می‌کنند. یعنی سلبریتی‌ها طوری اخلاق خوب به جامعه تزریق کرده‌اند که پزشکان هشدار می‌دهند جایی برای تزریق مجدد وجود ندارد.

پس به همه سلبریتی‌هایی که مایل هستند زندگی خصوصی خود را به ملأ عام بیاورند عرض می‌کنیم لطفا تزریق نکنید، جایی برای تزریق نمانده است.

باقی بقای‌تان

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین