کد خبر: ۴۹۶۳۸۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰

مدارس تهران فردا هم تعطیل شد/مدارس تبریز و ارومیه هم تعطیل شد

مقاطع تحصیلی فردا (سه شنبه) تهران به دلیل آلودگی بیش از حالت استاندارد هوا، تعطيل است.
آفتاب‌‌نیوز :
معاون عمرانی استانداری تهران از تعطیلی مدارس این استان در کلیه مقاطع به جز شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و پردیس در روز سه شنبه (28 آذرماه) خبر داد.

به گزارش آفتاب‌نیوز، کریمی با اشاره به تشکیل جلسه بعد از ظهر امروز کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، گفت: در این جلسه بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، مهدهای کودک، پیش دبستانی و کلیه مدارس استان تهران در تمامی مقاطع به جز شهرستان‌های فیروزکوه، پردیس و دماوند، فردا، سه شنبه تعطیل خواهند بود.

معاون عمرانی استانداری تهران در تشریح مصوبات کمیته اضطرار آلودگی تهران گفت: نهایتا در این جلسه مقرر شد طرح زوج و فرد فردا سه شنبه با همکاری پلیس راهور از مقابل درب منازل اجرا شود و فروش روزانه مجوز تردد در محدوده طرح ترافیک تا پایان هفته ممنوع اعلام شد.

وی افزود: کلیه فعالیت‌های ورزشی در اماکن روباز فردا ممنوع خواهد بود و همچنین بازی پرسپولیس و نفت آبادان از سری مسابقات جام حذفی برگزار نخواهد شد.

کریمی ادامه داد: فعالیت معادن شن و ماسه و همچنین فعالیت‌های عمرانی شهرداری تهران فردا تعطیل خواهد بود و نباید انجام شود.

مدارس نوبت بعدازظهر ارومیه امروز هم تعطیل شد

همچنین بدلیل تداوم آلودگی هوا و غلظت آلاینده های جوی مدارس شهری نواحی ۱ و ۲ ارومیه در تمام مقاطع تحصیلی سه شنبه 28 آذر در نوبت صبح تعطیل است.

مدارس تبریز فردا هم تعطیل شد

همچنین براساس تصویب کمیته اضطرار کاهش آلودگی هوای تبریز که دقایقی پیش برگزار شد، مدارس کلانشهر تبریز فردا سه‌شنبه 28 آذرماه در تمامی مقاطع تحصیلی در نواحی پنج‌گانه تبریز ( هم شهری و هم روستایی) در شیفت صبح و بعد از ظهر به علت آلودگی هوا تعطیل است.

این اطلاعیه شامل مدارس بخش خسروشاه نخواهد بود و مدارس در این بخش دایر خواهد بود.
 
منابع: خبرگزاری‌های ایسنا و فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۷
0
0
با این وضع دنبال کم کردن تعطیلات عید نباشید خودبخود تعطیله
صبح
|
United Arab Emirates
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۸
0
0
با توجه به اینکه در زمستان هوای سرد باعث تمرکز الودگی و تشدید ان میشود بهتر است تعطیلات مدارس به دو بخش زمستانی و تابستانی تقسیم شود این روش هم به کمتر شدن الودگی کمک میکند و هم به عدم فراموشی دروس در طی سه ماه تعطیلی برای دانش اموزان کمک می کند...البته ساعت اغاز به کار مدارس هم مهم است که بهتر است بجای ساعات 7:00 و 7:30 و 8:00 صبح که اوج ترافیک کاری میباشد در ساعات 8:30 و 9:00 صبح باشد و تعطیلی مدارس در ساعت 1:30 و 2:00 بعداظهر میتواند به کمتر شدن ترافیک و الودگی کمک کند...
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین