کد خبر: ۴۹۶۳۸۸
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹

آخرین وضعیت پرونده قضایی رحیمی از زبان وکیلش/مرخصی فقط در زمان فوت همسر و ازدواج دختر

وکیل محمدرضا رحیمی با تشریح آخرین وضعیت موکلش گفت: رحیمی همچنان در زندان است و در طول سه سال زندان، سه بار در بیمارستان بستری شده و طبق قانون و تنها در زمان فوت همسر و ازدواج دخترش از مرخصی استفاده کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :
 کوروش روشن وکیل محمدرضا رحیمی معاون اول دولت دهم، در گفتگو با خبرنگار "آتیه" درباره آخرین وضعیت موکلش گفت: ایشان قریب به سه سال است که حبس خود را در سلولی در زندان اوین گذرانده و این وضعیت همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه رحیمی به حکم قضایی تمکین کرده و اعتراضش را از مجاری قانونی پیگیری کرده است، گفت: برداشت حقوقی و برداشت خود آقای رحیمی از یک میلیارد تومانی که رحیمی به خاطر آن محکوم شده، با نظر قضات محترم متفاوت بوده است ولی به هر روی ایشان به حکم قضایی تمکین کرد.

وکیل معاون اول دولت دوم احمدی نژاد در پاسخ به این سوال که آیا در روند پرونده تغییری حاصل شده؟ گفت: خیر! هیچ تغییری رخ نداده است.

روشن در پاسخ به سئوالی درباره مرخصی‌های مکرر رحیمی و اینکه وی معمولا در مرخصی به سر می برد؟، گفت: خیر به هیچ وجه، آقای رحیمی سه بار در این سه سال به علت بیماری به بیمارستان اعزام شده و پس از ترخیص بلافاصله به زندان بازگشته و یا مثلا برای مراسم ختم همسر مرحومشان یا ازدواج دخترشان به او مرخصی داده شده است.

وی افزود: همچنین مطابق بخشنامه های ریاست محترم قوه قضائیه و حقوق قانونی که هر زندانی دارد اگر مرخصی شامل ایشان می شده از آن استفاده کرده است.

وکیل محمدرضا رحیمی در پاسخ به این سوال که در زمان انتخابات گذشته گفته شد که آقای رحیمی فعالیت هایی دارند، آیا وی همچنان پیگیر امور سیاسی کشور است، گفت: این سوال بیشتر به شوخی شبیه است. او از هیاهوهای سیاسی بدور است. اعتقادی هم به این شیوه فعالیت سیاسی ندارد و این مساله صحت ندارد.

روشن افزود: بالاخره 34 سال کار مدیریتی در سطوح بالای هر سه قوه، خستگی جسمی و روحی زیادی برای وی ایجاد کرده و نه تنها فعالیت خاصی در این رابطه ها ندارد بلکه علاقه مند هم نیستند.

اتیه نیوز 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین