کد خبر: ۴۹۶۴۷۶
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹

اجرای محدودیت زوج و فرد در ۵ کلانشهر

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: طرح تشدید برخورد با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی، ممنوعیت تردد کامیون و محدودیت تردد بر اساس طرح زوج و فرد در شهرهای تهران، اصفهان، تبریز، ارومیه و مشهد اجرا می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت:‌ در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین ـ کرج محدوده ترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس و در ادامه آزادراه کرج ـ تهران محدوده پل کلاک، شهرک خاتم و گرمدره سنگین است.

به گزارش آفتاب‌نیوز، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: در اکثر محورهای استان گیلان و همچنین محور ارومیه ـ مهاباد در آذربایجان غربی مه‌گرفتگی و کاهش دید گزارش شده است. 

وی به انسداد محور یاسوج ـ پادنا و گردنه بیژن در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره و بیان داشت: این محور که از 25 آذر مسدود شده تا اطلاع ثانوی مسدود خواهد بود؛ مسیر جایگزین یاسوج ـ سمیرم ـ پادنا است. 

این مقام ارشد راهور ناجا، به آلودگی هوای کلانشهرها پرداخت و گفت: اجرای طرح زوج و فرد وسایل نقلیه از درب منازل -تا ساعت 19 - در کلانشهر تهران اجرا شده؛ همچنین تشدید برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی و دودزا نیز انجام می‌شود.

وی افزود: تردد کامیون‌ها در تهران ممنوع است.

سرهنگ رحمانی این محدودیت‌ها را شامل شهرهایی همچون اصفهان، تبریز، ارومیه و مشهد نیز دانست و گفت: با توجه به آلودگی هوا، محدودیت تردد وسایل نقلیه با توجه به زوج و فرد بودن پلاک خودرو، برخورد با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی و همچنین ممنوعیت تردد کامیون‌ها در این شهرها نیز اجرا می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا خاطرنشان کرد: در محدوده شهرهای اهواز، اراک، قم، کرج، قزوین و بجنورد طرح تشدید برخورد با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی در دستورکار است.

منبع: فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین