کد خبر: ۴۹۶۶۱۵
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹

هم و غم دشمنان نا امن کردن کشور است

معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی با بیان اینکه دولت، مجلس و ستاد کل نیروهای مسلح توجه خاصی به مرزهای کشور دارند، گفت: هم و غم دشمنان نا امن کردن این کشور بوده و تلاش دائمی آن‌ها، ضربه زدن به کشور است.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار ایوب سلیمانی در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه نیروی انتظامی به عنوان یک سازمان بسار بزرگ مسئولیت‌های گسترده‌ای در کشور دارد، تصریح کرد: این نیروها که در جغرافیای طبیعی کشور حضور داشته و بیشترین ارائه خدمات را به نظام دارند نیازمند پایش، کنترل، نظارت و بازدیدهای دائمی به منظور اطمینان از رده‌های ماموریتی بوده است.

وی با اشاره به مجموع 8900 خدمتی که نظام به مردم ارائه می‌دهد، گفت: از این تعداد بیش از 1600 خدمت توسط نیروی انتظامی انجام می‌شود که شئون زندگی مردم به عملکرد نیروی انتظامی وابسته است.

معاون هماهنگ‌کننده ناجا تاکید کرد: خدمت به مردم کشور از اهداف انقلاب اسلامی بوده که پرچمداری این کار بر عهده نیروی انتظامی است.

سلیمانی با اشاره به اینکه مسائل مربوط به جاده‌ها و تحرک زمینی در کشور میان‌بخشی است، تصریح کرد: در مقایسه با 10 سال گذشته تعداد خودروها و تردد در جاده‌های کشور دو برابر شده و طبق ارزیابی‌ها تلفات به نصف کاهش پیدا کرده است.

وی افزود: در حال حاضر حدود 20 میلیون خودرو در جاده‌های کشور تردد دارند که در سال گذشته میزان تلفات جانی 15 هزار نفر گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه ستون اصلی و مسئولیت اساسی در کشور در راستای ایجاد امنیت داخل کشور بر عهده پلیس است، تصریح کرد: عمده فعالیت‌های پلیس از مرزها آغاز می‌شود و با توجه به تلاش‌هایی که در سال‌های گذشته انجام شده موفق عمل کرده و توانسته‌ مقابل نفوذ دشمنان را بگیرد.

معاون هماهنگ‌کننده ناجا با بیان اینکه دولت، مجلس و ستاد کل نیروهای مسلح توجه خاصی به مرزهای کشور دارند، ادامه داد: هم و غم دشمنان نا امن کردن این کشور بوده و تلاش دائمی آن‌ها، ضربه زدن به کشور است.

وی گفت: 8755 کیلومتر از مرزهای کشور تماما در اختیار پلیس است که با توجه به اقداماتی که انجام شده پلیس در مرزها به نقطه ناب بازدارندگی نزدیک شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین