کد خبر: ۴۹۶۷۰۳
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸

حمله مسلحانه به فرمانده اسبق نیروی انتظامی گچساران/ ضاربان متواری شدند

فرمانده اسبق نیروی انتظامی شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد شب گذشته هدف حمله مسلحانه برخی از افراد ناشناس قرار گرفت.
آفتاب‌‌نیوز : سرهنگ "سید قدرت الله بیعت اصل" در منطقه "کوه مره سرخی" استان فارس مورد حمله مسلحانه افراد ناشناس قرار گرفت و هم اکنون در بیمارستان نمازی شیراز تحت مداوا است.

" سرهنگ سیدقدرت الله بیعت اصل" که هم اکنون فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان فارس است در در خصوص این حمله مسلحانه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا از یاسوج گفت: شب گذشته و در حین ماموریت در منطقه "کوه مره سرخی" از ماشین پیاده شدم و پس از گشت زنی و در حین برگشتن به ماشین هدف گلوله تفنگ ساچمه ای قرار گرفتم.

وی در تشریح این اتفاق ناگوار افزود: افراد مسلح پس از تیراندازی پا به فرار گذاشته و بنده نیز چون از ناحیه پا تیر خورده بودم از تاریکی شب استفاده کرده و با کشیدن بدنم بر روی زمین خود را به ماشین رساندم و راننده نیز من را به بیمارستان منتقل کرد.

فرمانده اسبق نیروی انتظامی گچساران گفت: خوشبختانه ساچمه فقط به پاهایم اثابت کرد و در بیمارستان تعدادی از ساچمه‌ها را از پاهایم درآوردند و هم اکنون نیز در حال مداوا هستم.

بیعت اصل گفت: حالم رو به بهبود است و خوشبختانه خطر رفع شده است.

گفتنی است سرهنگ "سید قدرت الله بیعت اصل" یکی از فرماندهان جسور و شجاعی است که در مدت حضورش در راس نیروی انتظامی گچساران امنیت خوبی در این منطقه حاکم بود.

منبع: ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین