کد خبر: ۴۹۶۸۵۸
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۷

اختلال ارتباطی به دلیل تماس‌های‌ مکرر/ مکالمات کوتاه برقرار کنید

با وقوع زلزله در استان تهران و همچنین استان‌های هم‌جوار، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه به دلیل وقوع زلزله امکان برقراری تماس سخت شده است، از شهروندان خواست مکالمات تلفنی را کوتاه برقرار کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
 زلزله‌ای به بزرگی ۵.۲ ریشتر شهرهای استان تهران و همچنین اراک، قم و قزوین را در ساعات پایانی ۲۹ آذر ماه لرزاند. ظاهرا تلاش برای برقراری تماس شهروندان با بستگان خود سبب ایجاد اختلال در برخی از خطوط ارتباطی شده است.

محمدجواد آذری جهرمی -وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- درخصوص اختلال ایجاد شده ارتباطی در توییتر خود نوشت: با وقوع زلزله در تهران و کرج، به دلیل شلوغی زیاد کانال‌های ارتباطی، در برخی محله‌های شهر تهران امکان برقراری تماس سخت شده است.

جهرمی ‌همچنین با بیان اینکه با حضور مردم در خیابان‌ها میزان مصرف دیتای موبایل رشد زیادی کرده است، از شهروندان درخواست کرده مکالمات تلفنی خود را کوتاه برقرار کنند.

به گزارش ایسنا،اگرچه به نظر می‌رسد شبکه مخابرات و اپراتورهای همراه گزارشی مبنی بر اختلال در شبکه نداشته‌اند، اما در شرایط بحرانی مانند وقوع زلزله همواره رعایت نکاتی مانند برقراری تماس‌های کوتاه ضروری از اهمیت زیادی برخوردار است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین