کد خبر: ۴۹۶۹۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴
در کمیسیون اجتماعی مجلس؛

جزئیات طرح ساماندهی تعطیلات، بررسی شد

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی گفت که در جریان بررسی جزئیات طرح ساماندهی تعطیلات، پیشنهاد لغو تعطیلی ۲۹ اسفند، ۱۵ خرداد و ۱۲ و ۱۳ فروردین مورد بررسی قرار می‌گیرد.
آفتاب‌‌نیوز :
احمد امیرآبادی فراهانی اظهار کرد: طرح ساماندهی تعطیلات در حال حاضر در کمیسیون اجتماعی مجلس در حال بررسی است که بر اساس آن پیشنهاداتی برای لغو تعطیلی ۱۲  و ۱۳ فروردین، ۲۹ اسفند و ۱۵ خرداد و همچنین کاهش تعطیلات مدارس در نوروز وجود دارد به این ترتیب که تعطیلی مدارس تا پنجم فروردین ماه باشد.

این نماینده مجلس یادآور شد: همچنین پیشنهادی برای جایگزینی تعطیلات پنج‌شنبه‌ها با شنبه‌ها برای هماهنگی در روابط تجاری و بانکی مطرح شده است.

به گفته وی، تصمیم‌گیری درباره این موضوع در کمیسیون اجتماعی و سپس صحن علنی مجلس انجام خواهد شد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۳۰
0
0
بهتر بو د قبل از این طرح نمایندگان محترم تعطیلات سایر کشور ها رو هم چک میکردند لازم به ذکر است در سایر کشور بر عکس ایران اکر تعطیلات در تفویم درج نشده است که با شمارش آن به این نتیجه برسیم که به طور مثال در هیچ کجای دنیا تعطیلات سال و برای مدارس دو هفته نیست به طور مثال در فرانسه . البته تمامی کشور های اروپایی برای مدارس پس از شروع سال در اواخر شهریور یک هفته تعطیلات یان ترم و پس از آن دو هفته تعطیلات سال نو وجود دارد سپس برای ترم دوم که تا اواخر خرداد است یک هفته تعطیلات میا ترم و دو هفته تعطیلات ایستر که تقریبا هم زمان با نوروز می باد وجود دارد به جز تعطیلی روزهای شنبه و یک شنبه. با ک کردن هر سایت مدرسه در اروپا این تعطیلات قابل بررسی هست!
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۳۰
0
0
تهرانی ها خیالشون راحت اون موقع هم به دلیل گردافشانی گیاهان یا بارش تگرگ یا گرمای زیاد به دلیل آلودگی هوا تعطیل می شن این قصه ها همش مال شهرستانیای بدبخته
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین