کد خبر: ۴۹۶۹۷۹
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۸

واکنش مهدی پاکدل به عدم اکران عصبانی نیستم: وزارت ارشاد را به پارک تبدیل کنید!

پس از اینکه فیلم سینمایی «عصبانی نیستم» بار دیگر اجازه اکران در سینماهای کشور را بدست نیاورد، برخی از سینماگران از جمله عبدالرضا کاهانی و حمید فرخ‌نژاد به این موضوع واکنش منفی نشان دادند. اما امروز مهدی پاکدل با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود به تندی از عدم نمایش این فیلم انتقاد کرد و پیشنهاد داد منطقه وزارت ارشاد به پارک تبدیل شود تا در این هوای آلوده مردم از آن استفاده ببرند!
آفتاب‌‌نیوز :
از روز دوشنبه که شورای صنفی نمایش به بهانه تراکم فیلم‌های در حال اکران، اجازه نمایش به فیلم «عصبانی نیستم» نداد، موج نا امیدی بسیاری بر فضای سینمای ایران حکفرما شد و سینماگران هم به تندی از این موضوع انتقاد کردند.

مهدی پاکدل بازیگر فیلم سینمایی «محمد رسول الله» امروز در واکنش به عدم اکران «عصبانی نیستم» با انتشار متنی به تندی از وزارت ارشاد انتقاد کرد و نوشت: «عاجزانه خواهش می‌کنم منطقه وزارت ارشاد در میدان بهارستان را به یک بوستان تبدیل کنید تا مردم حداقل استفاده‌ای از این فضای سبز در این هوای آلوده بکنند.»

او در ادامه با کنایه نوشت: « (وزارت ارشاد) مسائل فرهنگی را هم بسپارد به گروه‌های خودسر، حداقل آنها حرفشان با عملشان یکی است. از قدیم گفتن تصمیم غلط از بی تصمیمی و مردد بودن بهتر است!»

منبع: آی سینما
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین